Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید کرکه آبادی رئیس هیأت جودوی استان سمنان با اشاره به اینکه تیم جودوی بانوان استان سمنان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود گفت : این رقابت‌ها به میزبانی قم برگزار می‌شود و انتخابی تیم ملی برای مسابقات جاکارتا است.

وی با بیان اینکه کلاس بازآموزی کاتا در ۲۶ بهمن‌ماه در سمنان برپا می‌شود اظهار کرد: آزمون دان یک تا دان سه ۲۷ بهمن‌ماه، کلاس داوری درجه سه بانوان ۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه و دان یک کمربند مشکی ۲۶ بهمن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت جودوی استان سمنان با تأکید بر اینکه تیم جودوی بزرگ‌سالان آقایان نیز به مسابقات دفاع شخصی قهرمانی کشور اعزام می‌شود افزود : این رقابت‌ها هفته آینده برگزار می شود.

کرکه آبادی تصریح کرد : مسابقات دفاع شخصی قهرمانی کشور به میزبانی تهران و در روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ه

اعزام تیم جودوی بزرگ‌سالان آقایان استان سمنان به مسابقات دفاع شخصی قهرمانی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددی: بانوان بدمینتون‌باز 2 سفر خارجی در پیش دارند

به گزارش "ورزش سه" فریبا مددی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: در پایان مسابقه انتخابی تیم ملی زیر 15 و زیر 17 سال، 12 نفر به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند. مسابقه انتخابی تیم ملی بدمینتون در دو رده سنی زیر 15 و زیر 17 سال برای شرکت در مسابقات آسیای میانه طی دو روز در تهران برگزار شد که در پایان بهار غریبی از تهران، افسون افشاری راد از البرز، الین محمدیان، آیلی عظیم‌زاده و مبینا سالاری از آذربایجان شرقی و زینب صالحی زاده از فارس در رده سنی زیر 15 سال و زهرا رباطی از تهران، آرمیتا آقاپور از مازندران، آیسان زارعی و مهدیه هوشمند از آذربایجان شرقی، یکتا خوگر از البرز و فاطمه واعظیان از سمنان در رده سنی زیر 17 سال انتخاب شدند.

وی ادامه داد: اردوهای این تیم بعد از ماه رمضان آغاز شده و خرداد ماه در مسابقات آسیای میانه قزاقستان شرکت می‌کند.

مددی عنوان کرد: همچنین رومینا تاجیک و پریسا اسکندری که نایب قهرمان مسابقات بین المللی دهه فجر شدند پایان فروردین ماه به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • اعزام ۷ کشتی‌گیر خوزستانی به مسابقات گزینشی بیشکک قرقیزستان
  • پایان مسابقات وزنه برداری بانوان در سمنان
  • قهرمانی فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • مسابقات قهرمانی کشور توان برگزار شد
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • قهرمانی تیم فرنگی خوزستان در رقابت‌های کشوری جام رمضان
  • مددی: بانوان بدمینتون‌باز 2 سفر خارجی در پیش دارند