Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از تحقیقات و تکمیل پرونده، چندی پیش مراجع مربوط به رسیدگی به تخلفات اداری، حکم نهایی برای مسئول آن اداره را اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی لنگرخبر، تعدادی از کسبه و بازاریان یکی از شهرستان‌های گیلان در طی چند سال گذشته اعتراضاتی صنفی به مسئول یکی از ادارات داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موج این اعتراضات منجر شد تا برای مسئول آن اداره پرونده‌ای تشکیل شود و درباره برخی از مسائل انجام‌شده در زمینه کسبه و بازار و به‌طورکلی در زمینه صنف مراجع مربوط به رسیدگی به تخلفات اداری وارد عمل شوند.

 

بعد از تحقیقات و تکمیل پرونده، چندی پیش مراجع مربوط به رسیدگی به تخلفات اداری، حکم نهایی برای مسئول آن اداره را اعلام کردند که در حکم منتشرشده وی به “تنزل مقام”محکوم شده است.

 

بنابراین حکم، این مسئول از زمان اطلاع از این حکم حق ریاست بر اداره مربوطه را نداشته و مسئولین بالاتر می‌بایست در این زمینه اقدامات لازم را اجرا کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان