Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - فرماندار شهرستان خدابنده گفت: دهه فجر امسال 181 طرح در بخش هاي مختلف عمراني و کشاورزي با 720 ميليارد ريال اعتبار در اين شهرستان به مرحله بهره برداري مي رسد.

حميد ميرزايي فرد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: عمليات گاز رساني به 25 روستاي خدابنده با بيش از 320 ميليارد ريال اعتبار از مهمترين طرح هايي است که در دهه فجر امسال در اين شهرستان به بهره برداري مي رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته فرماندار خدابنده هم اکنون 64 درصد جمعيت روستايي اين شهرستان از گاز شهري برخوردارند، که با بهره برداري از عمليات گازرساني به اين روستاها نزديک 80 درصد جمعيت روستايي خدابنده از گاز شهري برخوردار مي شوند.
ميرزايي فرد با بيان ينکه در بخش کشاوري نيز 9 طرح با اعتبار 40 ميليارد ريال به بهره برداري مي رسد، ادامه داد: تجهيز 130 هکتار ديگر از زمينهاي کشاورزي شهرستان به سامانه هاي نوين آبياري از طرح هاي عمده بخش کشاورزي در دهه فجر امسال است.
به گزارش ايرنا، به گفته رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان زنجان در زمان حاضر 18 هزار هکتار از 30 هزار هکتار اراضي آبي ( معادل 60 درصد) در شهرستان خدابنده مجهز به سامانه هاي آبياري تحت فشار است.
ميرزايي فرد با بيان اينکه در حوزه عمران شهري و روستايي طرح هاي متعددي در سطح شهرستان خدابنده به مرحله بهره برداري رسيده اند، اظهار کرد: 23 پروژه در بخش بهداشت و درمان با بيش از 24ميليارد ريال اعتبار، چند پروژه آسفالت راههاي روستايي با 26 ميليارد ريال اعتبار و استاندارد سازي و مقاوم سازي فضاهاي آموزشي در قالب11 طرح با اعتبار 40 ميليارد ريال از جمله طرح هايي است که در دهه فجر امسال در شهرستان خدابنده افتتاح مي شوند.
به گفته فرماندار خدابنده هم اکنون اکثر روستاهاي بالاي 50 خانوار اين شهرستان داراي راه آسفالته هستند.
ميرزايي فزد از افزايش بيش از 2 برابري اعتبارات عمراني اين شهرستان در سال جاري خبر داد و گفت: امسال از محل اعتبارات استاني و نيز درآمدهاي نفتي ويژه مناطق محروم، 616 ميليارد ريال براي اجراي طرح هاي عمراني در خدابنده اختصاص يافت.
شهرستان خدابنده با چهار بخش، هفت شهر و بيش از 220 روستاي داراي سکنه، 164هزار نفر جمعيت دارد.
اين شهرستان در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کيلومتر مربع وسعت، يک چهارم مساحت اين استان را به خود اختصاص داده است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبري** انتشار دهنده: اسماعيل جهانبخش
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین