Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: هم اکنون رضایت مردم از خدمات ارائه شده در بیمارستانها و مراکز درمانی زیر پوشش این اداره کل در سطح استان به 78 درصد افزایش یافته است.

دکتر حمید داستانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با اقدامات انجام شده طی سالهای گذشته رضایت از خدمات در مراکز درمانی زیر پوشش تامین اجتماعی خراسان رضوی افزایش قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ارزیابی استانداری خراسان رضوی مدیریت درمان تامین اجتماعی رتبه برتر را در رعایت حقوق شهروندی در سال 96 کسب کرد.
وی ادامه داد: برای ارتقای هتلینگ بیمارستانهای زیر پوشش تامین اجتماعی خراسان رضوی شامل فارابی و 17 شهریور در مشهد و رازی در تربت حیدریه 117 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: تعهدات درمانی تامین اجتماعی استان با زیر پوشش داشتن دو میلیون و 700 هزار نفر جمعیت و 50 درصد کل بیمه شدگان در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم ارائه می شود. درمان مستقیم تامین اجتماعی خراسان رضوی به صورت رایگان در مراکز ملکی این نهاد ودرمان غیرمستقیم در قالب مراکز طرف قرارداد ارائه می شود.
وی به رشد سالانه حدود 30 درصدی اعتبارات مدیریت درمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر نیز اشاره و بیان کرد: امسال 940 میلیارد تومان اعتبارات به این سازمان تعلق گرفته که یک سوم آن در درمان مستقیم و دو سوم در درمان غیرمستقیم صرف می شود.
داستانی به آغاز عملیات احداث درمانگاههای تامین اجتماعی در شهرهای درگز و فریمان نیز اشاره و بیان کرد: پیگیریها برای احداث درمانگاه در شهرهای خواف، قوچان و چناران نیز در حال انجام است.
وی راه اندازی دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان تربت حیدریه، دستگاه پیشرفته سی.تی.اسکن در بیمارستان فارابی مشهد، ارتقای تمامی دستگاههای رادیولوژی از آنالوگ به دیجتیال، بکارگیری 80 پزشک جدید، پروژه حذف دفترچه با ایجاد نسخه پیگیری را از اقدامات انجام شده در مراکز درمانی تامین اجتماعی خراسان رضوی عنوان کرد.

* پرداخت ماهانه 500 میلیارد ریال به مراکز درمانی طرف قرارداد
مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در ادامه گفت: مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی این استان بیش از چهار هزار مرکز نظیر پزشکان، داروخانه ها و بیمارستانها است. مطالبات مراکز طرف قرارداد تا سال 93 به روز پرداخت می شد اما با اجرای طرح تحول سلامت و افزایش هزینه های مربوطه مطالبات با تاخیر مواجه شده و با این حال از سایر سازمانهای بیمه گر جلوتر هستیم .
وی افزود: ماهانه 500 میلیارد ریال از سوی مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی به مراکز طرف قرارداد شامل پزشکان، داروخانه ها، بیمارستانها و سایر مراکز پرداخت می شود. هم اکنون پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی در خراسان رضوی با تاخیر بین 2 تا 5 ماه همراه است و سازمان قول داده پرداختهای خوبی را تا پایان سال جاری داشته باشد.
هم اکنون خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان خراسان رضوی در قالب سه بیمارستان و 19 درمانگاه و پلی کلینیک ارائه می شود.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی یعنی ۲۴ اسفند ۴۰۲ تاکنون بیش از ۵ هزار بیمار سرپایی و بستری در این مرکز، پذیرش و درمان شدند که میانگین روزانه آن ۵۰۰ بیمار بوده است.

دکتر سیدمحمد موسوی افزود: در همین بازه زمانی بیش از ۵۰۰ عمل جراحی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد انجام شده است.

وی  گفت: در کنار ارائه خدمات درمانی موردنیاز بیماران سرپایی و بستری، این مرکز درمانی در حوزه دارو و خدمات‌رسانی به بیماران مراجعه کننده به کلینیک  نیز خدمات شایانی ارائه داده است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد تاکید کرد: همه بخش‌های این مرکز درمانی همچنان آماده پذیرش و درمان به‌موقع بیماران است.

دکتر سیدمحمد موسوی افزود: باوجود محدودیت در بحث تخت‌های بیمارستانی، اما خادمان مردم در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با  همه توان خدمت‌رسان زائران و مجاوران امام رضا (ع) در ایام تعطیلات نوروزی هستند و در این ایام اجازه نمی‌دهیم کوچکترین تأخیری در  خدمت‌رسانی به بیماران ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • پیوستن بیش از ۲۳ هزار نفر به پویش «بهرفت» در خراسان رضوی
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد