Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: به مناسبت گرامی داشت دهه فجر رانندگان استان همدان می‌توانند کارت هوشمند خود را به شکل نیم‌بها دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، به نقل از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری با اشاره به اینکه داشتن کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافر، مدرک شناسایی رانندگان فعال در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای محسوب می‌شود، اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده رانندگان می‌توانند تنها در تاریخ 19 بهمن‌ماه سالجاری برای تمدید کارت هوشمند خود به شکل نیم‌بها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: رانندگان استان همدان می‌توانند برای تمدید کارت‌های خود به انجمن‌های صنفی رانندگان کالای شهرستان‌های همدان، ملایر، اسدآباد، رزن و بهار، انجمن صنفی رانندگان مسافربری همدان و دفتر پیشخوان دولت در شهر فیروزان نهاوند مراجعه کنند.

 

رودباری ادامه داد: کارت هوشمند، کارتی با ضریب امنیتی بالا به شمار می‌رود که امکان ذخیره‌سازی اطلاعات و لحاظ کردن اطلاعات کارت با سایر سیستم‌های عملیاتی مانند امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده در کارت شناسایی را فراهم می‌کند.

 

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: کارت‌های هوشمندی که اعتبار ندارند، غیرفعال می‌شود و رانندگان ناوگان باری و مسافری اجازه فعالیت در جاده‌ها را ندارند.

 

رودباری خاطرنشان کرد: مدت اعتبار کارت هوشمند رانندگان از 6 ماه تا 2 سال است، رانندگان باید قبل از پایان یافتن اعتبار کارت نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند

ایسنا/بوشهر رییس پلیس راهور استان بوشهر گفت: با توجه به بارندگی ولغزنده بودن سطح مسیر در جاده های استان بوشهر رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند.

سرهنگ محمد صادقی افزود: هم اینک تمام محورهای ارتباطی این استان باز و ترافیک روانی برای آمد و شد وسایط نقلیه برقرار است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه برخی از مسافران برای نخستین بار در جاده های استان بوشهر رانندگی می کنند بدلیل عدم شناخت مسیر دیگر رانندگان مواظب تغییر مسیرهای ناگهانی این افراد باشند.
وی افزود: عدم توجه کافی به جلو، عدم توانایی در کنترل خودرو، حرکت خلاف جهت رعایت نکردن فاصله طولی علت های اصلی تصادفات جاده ای استان بوشهر هستند.

سرهنگ صادقی تصریح کرد: رانندگان با استراحت کافی، وسایل نقلیه ایمن، عدم استفاده از تلفن همراه، بستن کمربند و توجه کافی به جلو همراه با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی ۴۰ ایستگاه سلامت و نوروزگاه در استان اصفهان
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • تشویق رانندگان قانونمند در کرمان
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • رانندگان درجاده های استان بوشهر باسرعت مطمئن حرکت کنند
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند