Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@04:46:33 GMT

پايان جشنواره ورزشي بازنشستگان خراسان رضوي

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۸۸۵۷

پايان جشنواره ورزشي بازنشستگان خراسان رضوي

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- دومين جشنواره ورزشي بازنشستگان کشوري خراسان رضوي با رقابت 106 نفر از زن و 177 مرد ورزشکار روز دوشنبه با شناخت نفرات برتر به کار خود در مشهد پايان داد.

مدير صندوق بازنشستگي خراسان رضوي در اين خصوص به خبرنگار ايرنا گفت: ورزشکاران در رشته هاي تنيس روي ميز، تيراندازي با تفنگ بادي، دارت، شطرنج و شنا رقابت و در پايان در شناي قورباغه زير 65 سال رضا فکري در گروه مردان و زيبا رحيميان در گروه زنان مقام نخست را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عليرضا کريم دادي افزود: در شناي قورباغه بالاي 65 سال هم مسعود فکرت و نيره موسويان به مقام نخست بخشهاي مجزاي مردان و زنان دست يافتند. محسن غيور کاظمي و حکيمه سادات حسيني ابرده نيز در شناي کرال زير 65 سال مقام نخست را از آن خود کردند.
وي ادامه داد: در مسابقات دارت هم محمد وفائي نيا و رباب فکري، در مسابقات شطرنج شاپور نعمتي و شهين داورپناه به مقام نخست دست يافتند. مهدي هادي پور و عزت تفرشي هم در مسابقات تيراندازي با تفنگ بادي رتبه برتر را کسب کردند. در تنيس روي ميز هم محمد کفشدار حسيني و بتول بيگم موسوي زاده رتبه نخست اين مسابقات را بدست آوردند.
مدير صندوق بازنشستگي خراسان رضوي گفت: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوري در تهران اعزام مي شوند.
دومين جشنواره ورزشي بازنشستگان خراسان رضوي طي روزهاي هشتم تا شانزدهم بهمن جاري در مشهد برگزار شد. 110 هزار نفر بازنشسته در خراسان رضوي عضو صندوق بازنشستگي اين استان هستند.
خبرنگار: مصطفي نخعي **انتشار: حسين کريم زاده
7507/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ در تراپ و اسکیت امروز (۱۴ اردیبهشت) در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.   نفرات برتر در بخش تراپ به شرح زیر است: ۱-مسعود عزیزیان از تهران ۲- بابک یگانه از تهران ۳- محمد بیرانوند از لرستان   ناصر رسولی، دبیر کل فدراسیون تیراندازی به همراه احمدرضا هامونی حقیقت و کامران مجرد، مدال و احکام نفرات برتر را اهدا کردند.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول های بنیادی»
  • کسب رتبه نخست محقق پژوهشکده سرطان معتمد در جشنواره تحقیقات برتر «سلول درمانی و سلول‌های بنیادی خونساز»
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی