Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@18:52:02 GMT

اولین واکنش IOC به پرونده پزشک متجاوز آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۹۰۳۹

اولین واکنش IOC به پرونده پزشک متجاوز آمریکایی

کمیته‌ بین‌المللی المپیک در جلسه هیات اجرایی از اتفاقات ژیمناستیک آمریکا ابراز ناراحتی شدید کرد و اعلام کرد که در بازی‌های المپیک زمستانی امسال ورزشکاران تحت نظارت و حمایت خواهند بود. IOC هیچ مسوولیتی در اتفاق فدراسیون ژیمناستیک ‌آمریکا نپذیرفت. آفتاب‌‌نیوز : کمیته‌ بین‌المللی المپیک در اولین واکنش به رسوایی‌های مربوط به آزار جنسی دکتر تیم المپیک ژیمناستیک آمریکا، ابراز ناراحتی کرد و شجاعت ورزشکاران را تحسین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته‌ هم‌چنین از ایده سرمایه‌گذاری کمیته‌ المپیک آمریکا برای قربانیان این پرونده حمایت کرد.

IOC هم‌چنین از کمیته‌ المپیک آمریکا خواست تا برای جلوگیری از مشکلات این چنینی با کمیته‌ جلوگیری از سوء استفاده در ورزش همکاری کند.
به‌ گزارش ‌سایت Inside the games،  توماس باخ، رییس IOC اعلام کرد که این کمیته‌ هیچ مسوولیتی در قبال حضور لری نسار در بازی‌های المپیک مختلف ندارد، زیرا IOC اعضای تیم المپیک آمریکا را انتخاب نمی‌کند و این مسوولیت بر عهده کمیته المپیک کشور مذکور است.
کمیته‌ بین‌المللی المپیک متعهد شد که در بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ که هفته‌ آینده آغاز می‌شود از ورزشکاران حفاظت و حمایت کند تا مشکلی برای آن‌ها ایجاد نشود.
لری نسار، پزشک تیم ژیمناستیک آمریکا به دلیل سوء استفاده جنسی از حدود ۲۵۰ زن ژیمناست به ۴۰ تا ۱۷۵ سال زندان محکوم شد. در پی این اتفاق تمام اعضای هیات مدیره فدراسیون ژیمناستیک آمریکا و رییس دانشگاه ایالتی میشیگان استعفا دادند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک

شانس ملی‌پوش ژیمناستیک ایران برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک پاریس کمتر از قبل شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی الفتی در رقابت‌های پرش خرک جام جهانی ژیمناستیک نتوانست عملکردش در 3 جام جهانی پیشین را تکرار کند و در جایگاه بیست و چهارم رده‌بندی مرحله مقدماتی پرش خرک قرار گرفت.

جام جهانی قطر  یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود و با توجه به عملکرد دور از انتظار الفتی در این رقابت‌ها، شانس او برای کسب سهمیه کمتر از قبل شد.

الفتی در بازی‌های آسیایی هانگژو با کسب اولین مدال تاریخ ژیمناستیک ایران در این بازی‌های و ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی، تاریخ‌ساز شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • جام جهانی ژیمناستیک| کاهش بخت الفتی برای کسب سهمیه المپیک
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری