Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، کارگاه «اصول و فنون مذاكره با رويكرد فعاليت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی» ویژه مدیران و کارشناسان سازمان جهاددانشگاهی استان امروز 16 بهمن ماه با حضور کامران صداقت از اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

کامران صداقت، جامعه شناس و استاد دانشگاه در این کارگاه، با اشاره به این‌که اولین موضوع در مذاکره موثر، ایجاد نفوذ و افزایش تمرکز طرف مقابل است، گفت: مذاکره موثر علاوه بر بازاریابی، در دیگر بخش‌های سازمان و زندگی شخصی نیز نقشی موثری دارد به طوریکه ما در زندگی روزمره همواره در حال مذاکره هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ویژگی‌های مذاکره موثر، تاکید کرد: اعتقادات خود را بدون ملاحظات محیطی به طور صریح بیان کنید و هم‌چنین بازگذاشتن باب فرار و عذرخواهی و صادر نکردن حکم قطعی از جمله این ویژگی‌ها است.

صداقت، ارجاع سوالات تخصصی به حوزه مربوطه، زدن برچسب خوب بر افراد و رویداد‌ها، جمع صحبت کردن، قرار دادن پاسخ‌ها در معرض معامله، استفاده از مدیریت تاثیرگذاری و توجه به کارایی و اثر بخشی را در مذاکره مهم مطرح کرد.

وی بین سه مفهوم مشتری سالاری، مشتری مداری و مشتری داری تفاوت قائل شد و توضیح داد: امروزه مشتری سالاری کاربرد چندانی ندارد و مشتری مداری نوعی برآوردن خواسته‌ها و انتظارات مشتریان با همکاری کارکنان شرکت است و از سویی مشتری داری مفهوم اطلاع رسانی و گزارش‌دهی از طریق بولتن، بنر و رسانه‌های جمعی و اجتماعی را می‌رساند که قبل از پرسش مشتریان، شرکت خود پاسخگو باشد.

این استاد دانشگاه، یاد آور شد: سه بخش کلامی یعنی زبان گفتاری، غیر کلامی یا زبان بدن و فراکلامی که به لحن کلام و تن صدا اشاره دارد، هر کدام در مذاکرات می‌توانند نقش موثری داشته باشند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات