Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ملارد با اشاره به ظرفیت‌های سرزمینی، نیروی انسانی، امکانات و پتانسیل‌های طبیعی در این شهرستان گفت: پیش‌بینی شده است با تدوین سند توسعه راهبردی بتوان توسعه همه‌جانبه‌ای را در این شهرستان شاهد باشیم. ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ استانها تهران نظرات

بهمن خطیبی صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملارد ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: امروز در دهه فجر نزدیک به 60 پروژه در زمینه‌های عمران شهری روستایی، اقتصادی، خدماتی و فرهنگی و اجتماعی افتتاح و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در مجموع نزدیک به 1300میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه‌ها هزینه شده است که عمدتاً از محل تملک دارایی‌ها و اعتبارات استانی و بخشی هم از سوی بخش خصوصی که عمدتاً هم از تسهیلات بانکی بوده، تأمین شده است.

فرماندار شهرستان ملارد افزود: اقدامات مربوطه به این 60 پروژه عمدتاً در پنج ماه اخیر انجام شده که نشان از تلاش مضاعف در مسیر خدمت‌رسانی در حوزه بخشداری‌ها، روستاها و شهرهای شهرستان ملارد دارد.

خطیبی با اشاره به مثبت ارزیابی کردن تخصیص ارزش افزوده به روستاها بیان کرد: این امر در میزان و گستردگی خدمات در حوزه روستاها بسیار اثرگذار بوده و سبب عمران و آبادانی روستاها شده است و امید است با تداوم این روند بتوان به توسعه متوازنی در بهره‌مندی از خدمات در حوزه‌های مختلف روستایی و شهری پیدا کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه توجه ویژه به روستاها و روستائیان سبب تحکیم پایه‌ها در حوزه‌های حرکتی کشور می شوند عنوان کرد: این حرکت که با مصوبه جدید منسجم‌تر شده به طور حتم تأثیرات بسزایی در کاهش مهاجرت از روستا به شهر و همچنین ماندگاری و بازگشت جمعیت به روستاها می‌شود.

فرماندار شهرستان ملارد همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به مباحث اقتصادی و توجه ویژه به این حوزه در شهرستان ملارد افزود: طرح توسعه اقتصادی در بخش صفادشت و ملارد به طور اهم در رئوس برنامه‌ها قرار دارد که در همین زمینه اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال تعریف شده که عمدتاً از تسهیلات بانکی و برای بخش خصوصی هزینه شده است.

خطیبی با اشاره به وسعت سرزمینی بالا و جمعیت متعدد شهرستان ملارد اظهار داشت: تلاش ما این است که اعتبارات را به سمت تولید و اشتغال سوق دهیم؛ چرا که کاهش بزه‌ها مستلزم توجه به حوزه اشتغال، تولید و مباحث اقتصادی خانواده است و اگر بخواهیم مهاجرت روستایی را کاهش دهیم باید توجه جدی به حوزه اشتغال خانوار در روستاها و فراهم کردن رفاه حالشان داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به تدوین سند توسعه شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: پیش‌بینی شده است براساس آمایش سرزمینی که انجام شده، زیرساخت‌های لازم را برای شهرستان ملارد فراهم کنیم تا یک توسعه همه‌جانبه را در این شهرستان در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم چرا که شهرستان ملارد مستعد در حوزه سرزمینی، نیروی انسانی، امکانات و پتانسیل‌های طبیعی است.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است

شهاب شهبازی اظهار کرد: طرح سند آمایش سرزمین در حوزه ورزش در نقاط مختلف کشور یکی از موضوعات اساسی در وزارت ورزش و جوانان است که با جدیت در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه هدف از تدوین و اجرای سند آمایش سرزمین ورزش در راستای ایجاد عدالت ورزشی در نقاط مختلف کشور است، ابراز کرد: دولت سیزدهم اهتمام ویژه ای به تکمیل و تدوین اجرای این سند در راستای تقویت و ایجاد زیرساخت های ورزشی متناسب با رشته های ورزشی پرطرفدار و با استعداد مناطق مختلف دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با تاکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح، عینیت بخشی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق"ورزش قوی، ایران قوی" است، گفت: در این سند، تمام اماکن ورزشی، تفریحی، باشگاه ها و زیرساخت های مربوط به حوزه ورزش و رشته های روزشی با استعداد و پرطرفدار هر منطقه شناسایی و مورد ارزیابی قرار می گیرد.

شهبازی ضرورت تجمیع و استفاده بهینه از امکانات، ظرفیت‌ها و اماکن ورزشی سازمان‌ها و نهادهای مختلف به منظور افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در بودجه و اعتبارات را از دیگر مزایای تدوین سند آمایش سرزمین ورزش استان برشمرد و گفت: در این سند همچنین رشته‌های ورزشی مستعد هر منطقه شناسایی و برای تقویت این رشته های برنامه ریزی می شود.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این سند در واقع یک سیاستگذاری واحد در حوزه ورزش و اعتبارات ورزشی ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: بر این اساس یک وحدت رویه برای ذینفعان(ورزشکاران) در راستای توسعه و تقویت ورزش قهرمانی و همکانی در سطح جامعه ایجاد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت