Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در دیدار با سردار بنی اسدی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی بازوی توانای دستگاه قضایی است

وی با اشاره به اینکه دادسراها در خط مقدم قرار دارند،گفت:نیروهای خدوم و مردمی ناجا همواره در پیشبرد اهداف دستگاه انتظامی در این خط مقدم دستگاه قضایی را به خوبی یاری و همراهی می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضائی اظهار داشت: به پلیسی مقتدر در جامعه نیازمند هستم و پلیسی مقتدر است که هم قدرت داشته باشد و هم در بین مردم محبوبیت داشته باشد و نیروی انتظامی در این زمینه موفق بوده است.

سلامی با تاکید بر آموزش ضابطین قضائی عنوان کرد : به زودی آموزش کامل قوانین آیین دادرسی کیفری توسط قضات برای ضابطین قضائی برگزار خواهد شد، تا خدمات بهتری از این نیروی های زحمت کش شاهد باشیم.

سلامی در پایان اظهار داشت: نیروی انتظامی در رزمایش ارتقاء امنیت جنوب استان کرمان خوش درخشید و دستاوردهای رزمایش مطلوب و قابل تقدیر است.

در این دیدار سردار بنی اسدی بر تعامل دستگاه قضایی با نیروی انتظامی تاکید نمودند و خواستار تعامل بیشتر دستگاه قضایی با نیروی انتظامی شد.

انتهای پیام/ی

ناجا بازوی توانای دستگاه قضا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند

سردار احمدرضا رادان روز سه‌شنبه در رزمایش نوروزی ۱۴۰۳ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محل میدان آزادی با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و پیشاپیش سال نو به مردم ایران زمین و پرسنل فراجا افزود: سالی که آخرین لحظات آن را طی می‌کنیم با تقدیم بیش از ۹۰ شهید در راه آرامش و امنیت مردم پست سر گذاشتیم مردمی که شایسته بهترین‌ها خاصه در بعد امنیت و انتظام هستند.

وی ادامه داد: در حالیکه در نوروز و تعطیلات زمانی حاصل می‌شود تا مردم خستگی یک سال را از تن بیرون کرده و استراحتی توأم با آرامش انجام دهند، مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی در بهار قرآن و طبیعت از آسایش خود گذشته تا امنیت و آرامش مردم را پایداری کنند، آنها بر این عهد ایستاده و امروز نمونه‌ای از آمادگی خود در کشور را به نمایش گذاشتند.

فرمانده فراجا تاکید کرد: امروز پلیس خدمتگزار از مرز، شهر به شهر، روستاها، خیابان‌ها و جاده‌های سراسر کشور آماده‌باش قرار گرفته تا خادمان خوبی برای مردم باشند، شهرهای مسافرپذیر در زمره پوشش کامل نیروی انتظامی قرار دارند.

وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزنیم که سال ۱۴۰۳ توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد؛ اجازه نمی‌دهیم که گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیرگی داشته باشند.

سردار رادان اظهار کرد: سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند و با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر نیز برخورد لازم صورت گرفته و رصد و پایش مرزها را نیز با دقت انجام می‌دهیم.

به گفته وی، امروز رزمایش پلیس پایتخت با چند هزار خودرو، موتور و یگان‌های انتظامی، آگاهی و راهور در شرق و غرب تهران بزرگ برنامه‌ریزی شده تا با تلاش بی وقفه در خدمت مردم باشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: امیدواریم همه شهروندان با رعایت مقررات و مسایل امنیتی و انتظامی در نگهداشت وسایل خود همکاران خوبی برای پرسنل نیروی انتظامی باشند.

وی از خانواده‌های مجاهدان فی سبیل‌الله نیروی انتظامی عذرخواهی کرد که امسال هم در تعطیلات باید صبوری بیشتری داشته باشند تا این امر مهم در آماده‌باش همسران و فرزندان آنها برای تأمین امنیت و آرامش مردم اثرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • کشف انواع محموله شوینده و خوراکی قاچاق در قم
  • کشف بیش از ۶۷ هزار عدد داروی قاچاق در بندرانزلی
  • حجت الاسلام علی نخعی معاون قضایی دادگستری کرمان شد
  • حکم قضایی برای توقف پخش یک سریال رمضانی در عراق
  • برخورد با مجرمان و مفسدان اقتصادی تعطیل شدنی نیست
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • تامین امنیت مسافران نوروزی در خوزستان