Web Analytics Made Easy - Statcounter

معتمد روستای دریدر گفت: در زمان شاه دختران بلوچ با توجه به کشف حجاب نمی توانستند تحصیل کنند اما هم اکنون در مدارج علمی می درخشند که این از برکات انقلاب و نظام اسلامی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون برکت بهرامزهی اظهار کرد: این روستا 250 خانوار و بیش از هزار و 100 نفر جمعیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: با وجود اینکه روستای دریدر در قبل از انقلاب نیز وجود داشته است، اما اسم این روستا در هیچ یک از نقشه های جغرافیایی گنجانده نشده بود.
معتمد و دهیار روستای دریدر گفت: قبل از انقلاب این روستا فاقد آب، برق، تلفن، آسفالت و خانه بهداشت بوده است.
بهرامزهی خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی اولین اقدامی که در این روستا صورت گرفت، این روستا دارای آب لوله کشی، جاده های آسفالت و دارای برق و خانه بهداشت شد.
وی ادامه داد: در زمان های گذشته این روستا دارای یک دبستان بوده است که از روستاهای همجوار برای تحصیل به این روستا می آمدند ولی به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون همه روستاها دارای مدرسه هستند.
معتمد و دهیار روستای دریدر تصریح کرد: در زمان قدیم با توجه به کشف حجابی که انجام شده بود، دختران نمی توانستند درس بخوانند اما باتوجه به روی کار آمدن نظام اسلامی در کشور هم اکنون شاهد درخشش بانوان بلوچ در این منطقه هستیم.
بهرامزهی با بیان اینکه بیشتر معابر این روستا آسفالت است، گفت: کوهستان پارک دریدر در تمامی فصول سال شاهد گردشگران زیادی از نقاط شهرستان و استان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن ورودی روستای ماربین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،  بارش باران و جاری‌شدن سیلاب  باعث بسته شدن راه ورودی به این روستا شد و تردد اهالی به روستا با مشکل روبرو کرد.
احمد مختاری شهروندخبرنگار تصاویری از وقوع سیلاب در این روستا فرستاده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روستای ماربین با ۹۸سکنه در فاصله ۳۵کیلومتری اردستان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • ۸۰۰ روستای کردستان دارای جایگاه دفن پسماند مجوزدار است