Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@18:22:16 GMT

مزار شهدای گمنام بندر آستارا غبارروبی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۹۲۸۵

مزار شهدای گمنام بندر آستارا غبارروبی شد

خبرگزاری شبستان: در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهرستان مرزی آستارا با حضور اعضای شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و تعدادی از مدیران مسئول و فعالین کانون های مساجد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حاضران با ذکر فاتحه و همچنین غبارروبی قبور مزار شهدا، یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 

فرتاش حریری، مسئول کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر بندر آستارا در این آیین با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: اقتدار و عزت کنونی کشور ما با جانفشانی شهدا به دست آمده و ما قدردان راه و مرام شهدا هستیم.

 

وی افزود: اقتدار و امنیت میهن اسلامی به برکت جانفشانی جوانان این مرز و بوم است که اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در دست دشمنان بیفتد.

 

مسئول کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر بندر آستارا تصریح کرد: به برکت مجاهدت رزمندگان اسلام و خون مطهر شهدا ایران اسلامی توانسته است به کشوری مقتدر تبدیل شده و در تمامی معادلات بین المللی تاثیر گذار باشد.

 

حریری گفت: دشمنان با به شهادت رساندن نیروهای ارزشمند انقلاب اسلامی تلاش کردند تا انقلاب را ضعیف کنند حال آنکه این خون‌ ها ضامن بقای اسلام شد و هر روز نهال انقلاب به درختی تنومند مبدل گردید که تأثیرات آن را می‌توانیم در بین کشورهای مسلمان و ملت‌ های آزاده مشاهده کنیم.

 

اعضای شورای مرکزی دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و تعدادی از مدیران مسئول و فعالین کانون های مساجد شهرستان آستارا ضمن احترام به ساحت مقدس شهدای ایران اسلامی، گلباران و عطرافشانی مزار شهدا بر تداوم راه شهدا تاکید کرده و اعلام کردند هیچگاه دشمنان نخواهند توانست با وحدت و همدلی مردم به کشور همیشه سرافراز و غیور ایران کوچکترین نفوذی داشته باشد.

 

گفتنی است، شهرستان مرزی بندر آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و ۱۶۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران

دریافت 16 MB کد خبر 6097907

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • ویدیو/ بدرقه شهدای گمنام در رفسنجان و اصفهان
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد