Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر از برگزاری همایش تخصصی «هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی» در استان کرمانشاه خبر داد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ فرهنگی حکمت و فکرت قرآن و عترت نظرات

«محمد حسین طاهری» مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اعلام این خبر گفت: این همایش با توجه به دغدغه و ضرورت ورود هیئات مذهبی در عرصه خدمت‌رسانی و اثرگذاری آنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری افزود: این برنامه سومین همایش تخصصی مرکز و نخستین همایش در حوزه خدمت‌رسانی است که توسط جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود، همایش اول و دوم نیز حول محور راهپیمایی اربعین حسینی (ع) برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در این همایش مدیران هیئات مذهبی سراسر کشور حضور خواهند یافت، گفت: این همایش دو روزه پنجشنبه و جمعه نوزدهم و بیستم بهمن‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

مسئول دفتر همایش‌های جامعه ایمانی مشعر یادآور شد: همایش «هیأت‌های فعال در عرصه خدمت‌رسانی» قالب‌های مختلفی را برای رسیدن به اهداف خود برگزیده است که سخنرانی، ارائه تجربیاتِ هیئات، بازدید از نمایشگاه و تقدیر از فعالان عرصه خدمت‌رسانی از این جمله است. 

انتهای پیام/

R1410/P1397/S4,36,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ احمد ابراهیمی با بیان اینکه در گیلان ۳ هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال است، افزود:۱۴ تا ۲۱اردیبهشت ۱۴۰۳ هفته بسیج سازندگی نام گذاری شده و در این هفته ۲۰۰ عنوان برنامه در استان تدوین واجرایی می‌شود.
وی از اجرای رزمایش خدمت رسانی بسیج سازندگی در این هفته خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان گیلان تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد.
سرهنگ احمد ابراهیمی، شعار هفته بسیج سازندگی امسال را «همه باهم بسیج خدمت رسانی» اعلام کرد و گفت: افتتاح ۵۰ واحد مسکن محرومان،۱۷ طرح آب رسانی، برپایی میز خدمت، اهدای۸۰ سری جهیزیه به نوعروسان از مهمترین برنامه‌های در هفته بسیج سازندگی در گیلان است. 

‌رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در۶ سال گذشته بیش از ۲ هزار مسکن از سوی بسیج سازندگی گیلان با کمک خیران برای محرومان ساخته شده است، افزود: ۷۰۰ مسکن محرومان نیز در حال حاضر در دست ساخت است.
وی همچنین به آبرسانی در مناطق محروم گیلان اشاره و تصریح کرد: در ۲ سال گذشته آب رسانی ۳۷۰ روستا در غرب گیلان به بسیج سازندگی واگذار شد که از این تعداد در ۱۵ ماه ۱۷۱ روستا به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ازآب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
سرهنگ احمد ابراهیمی اضافه کرد: تاکنون هزار و ۴۲۶ صندوق قرض الحسنه بسیج در پایگاه‌های مقاومت راه اندازی شده است و این صندوق‌ها تسهیلات بدون بهره دربخش‌های مختلف از جمله درمان، اشتغال و جهیزیه به افراد خدمت رسانی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ 14 اردیبهشت برگزار می شود
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • برگزاری آزمون کسب مدرک تخصصی ۱۵۴ حافظ قرآن در بوشهر
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند