Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنا ؛ همایش بزرگ ورزش بانوان بندر بوشهر ،چهارشنبه هجدهم بهمن 96 در کنار ساحل برگزار خواهد شد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اعلام این خبر افزود: با عنایت به فعال بودن ده ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان در محلات مختلف بندر بوشهر و در راستای تشویق و ترغیب بانوان به ورزش تلاش میکنیم با برگزاری همایش های ورزش بانوان در مناسبتهای مختلف در مسیر فرهنگ سازی ورزش بانوان گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسانه سیف زاده ضمن تشکر از حمایتهای مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر از ورزش بانوان افزود: در حال حاضر بانوان زیادی در شهرستان های مختلف استان در رشته های متعدد ورزشی و در رده های سنی مختلف فعالیت میکنند که نشان میدهد ظرفیت مطلوبی در ورزش بانوان در استان وجود دارد ، کما اینکه ما در رده ی بانوان ملی پوشان متعددی داریم.اما تلاش ما بر این است تا در کنار ورزش حرفه ای ، ورزشهای همگانی را نیز تقویت کنیم.ما معتقدیم بانوان بهترین رسولان فرهنگسازی در جامعه هستند و به همین خاطر پایگاه های ورزشی متعددی را در سطح استان پیش بینی کرده ایم. و امیدواریم این ایستگاه ها با حضور گسترده ی بانوان همراه باشد. همانطور که در شهر بوشهر و برخی دیگر از شهرهای استان مورد استقبال قرار گرفته است.

سیف زاده همچنین درباره ی همایش ورزش بانوان که صبح چهارشنبه برگزار خواهد شد گفت: از مربیان ایستگاه های دهگانه ورزش صبحگاهی بانوان در شهر بوشهر دعوت کرده ایم تا همراه بانوان فعال و حاضر در ایستگاه های خود در این همایش شرکت کنند.ضمن اینکه برنامه های جانبی دیگری نیز در کنار آن برنامه ریزی شده است.

پارک بانوان، پارک نسترن ، پارک مروارید، محلات عالی آباد،کوتی، هلالی ،صلح آباد، کوی بهمنی و ریشهر از جمله ایستگاه های ورزشی در بوشهر هستند که روز های زوج از ساعت هفت ،پذیرای بانوان ورزش دوست خواهند بود.

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی بانوان نیز با حضور مربیان و ورزشکاران این ایستگاهها و برخی مسئولان ورزشی ،روز چهارشنبه ساعت هفت صبح ،کنار ساحل بوشهر ،روبروی هتل ورزش و محل ساخت فانوس دریایی برگزار میگردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • رسانه‌ها نقش خود را در انتخابات به خوبی ایفا کردند
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • همایش روز ملی خلیج فارس روی عرشه ناو
  • همایش روز ملی خلیج فارس در بوشهر