Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@14:06:27 GMT

اضافه شدن یک قابلیت به سامانه همراه بانک ملت

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۲۹۸۴۶

اضافه شدن یک قابلیت به سامانه همراه بانک ملت

پول‌نیوز - بانک ملت برای نخستین بار در نظام بانکی کشور، قابلیت تشخیص چهره را در ورود به نسخه جدید همراه بانک، رونمایی کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با در دسترس قرار گرفتن نسخه ۱.۰.۲ سیستم عاملios سامانه همراه بانک ملت (نسخه جدید)، این بانک به عنوان نخستین بانک ایرانی، خدمات تشخیص چهره را برای دارندگان گوشی آیفون ایکس ( آیفون۱۰)، راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش،Face IDجدیدترین تکنولوژی اسکن چهره است که ارائه دهنده شیوه جدید در بازکردن قفل آیفون است و جایگزینی برای فناوری اثر انگشت محسوب می شود که در دکمه صفحه اصلی آیفون قرار دارد.

دارنده آیفون ایکس برای فعال سازی این خدمت باید در قسمت تنظیمات همراه بانک، منوی شناسایی چهره را انتخاب کند و در صفحه مذکور پس از واردکردن نام کاربری و رمز عبور، چهره کاربر تشخیص، ذخیره و فعال می شود.

بر این اساس، کاربر باید قبل از این اقدام، خدمت شناسایی چهره را در تلفن همراه خود فعال کرده باشد.

این گزارش حاکی است، گزینه"ورود با شناسایی چهره" تنها برای دارندگان تلفن همراه آیفون ایکس نمایش داده می شود و سایر مدل های تلفن همراه اپل، همچنان گزینه"ورود با اثر انگشت"را مشاهده می کنند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان خبر داد و گفت: میزان اضافه تناژ کشف شده از این خودرو‌ها ۳هزار و ۱۱۳ تن بوده است.

وی اضافه کرد:گشت‌های کنترل تخلفات اضافه تناژ در راه‌های استان با حضور کارشناسان معاونت حمل و نقل و با هماهنگی پلیس راه به طور مستمر در حال اجرا است و طی سال گذشته ۴۳۶ بازدید در همین زمینه از ناوگان حمل و نقل بار انجام شده است.

معیری‌پور ادامه داد: طی این مدت در بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۲ خودروی حمل کالا، ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل بار اضافه بر ظرفیت مجاز توقیف و اعمال قانون شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: کشفیات اضافه تناژ ابتدا از طریق کارشناسان پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هدایت وسیله نقلیه به باسکول‌های نصب شده در پاسگاه‌های پلیس‌راه، سامانه توزین حین حرکت و یا باسکول‌های سیار شناسایی و با تکمیل فرم، متخلفان به معاونت حمل و نقل برای انجام امور اداری و برگزاری کمیسیون‌ها معرفی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است