Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سپیده توکلی که موفق شد در ماده پنج گانه قهرمانی داخل سالن آسیا ضمن کسب مدال طلا، 4038 امتیاز به دست آورد، در رنکینگ فدراسیون جهانی دوومیدانی(IAAF) به رده 44 صعود کرد تا در جمع بهترین‌های دوومیدانی جهان قرار بگیرد.

توکلی در جریان مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا و در ماده پرش ارتفاع، موفق شد با عبور از مانع 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

83 سانتی متری، رکورد قبلی ایران (1.81) را که در اختیار خودش بود، بهبود ببخشد و به مدال نقره این ماده دست پیدا کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی الفتی در خصوص عملکردش در جام جهانی قطر اظهار کرد: هدف من این بود که بهترین عملکرد را در قطر داشته باشم اما متاسفانه اینگونه نشد.

وی افزود: برخی عنوان کردند که من رنکینگ ۸۶ را دارم، اما طبق اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک و حتی کمیته بین‌المللی المپیک من در جایگاه اول جدول کسب سهمیه المپیک قرار داشتم و فکر می‌کنم با توجه به نتیجه جام جهانی قطر در جایگاه سوم رنکینگ قرار بگیرم.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران تصریح کرد: من اردوها و تمرینات خوبی برای رقابت‌های کسب سهمیه داشتم و امیدوار بودم در قطر روی سکو بروم اما ژیمناستیک ورزش لحظه‌ها است و من هم نمی‌خواستم اینگونه شود. فدراسیون ژیمناستیک و سرمربی تیم ملی همه گونه حمایت از من داشتند و واقعا عملکردشان عالی بود. ان‌شاءالله بتوانم در مسابقات پیش رو جبران کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مدال طلا بر گردن هلیا اسدیان
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم