Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل متن آخرین میزان تفاوت برداشت ایران و عراق در برداشت از میادین مشترک بین این دو کشور (میادین غرب کارون) را اعلام کرد.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، آخرین میزان تفاوت برداشت ایران و عراق در برداشت از میادین مشترک بین این دو کشور (میادین غرب کارون) را اعلام کرد.

سید نورالدین شهنازی‌زاده درمورد میزان برداشت ایران و عراق از میادین مشترک غرب کارون گفت: ایران در برداشت از میادین مشترک غرب کارون در اوایل سال ۱۳۹۵ تا ماه اردیبهشت یا خرداد از عراق عقب‌تر بود، اما در حال حاضر براساس اطلاعاتی که استخراج شده خوشبختانه ایران در حال حاضر در برداشت از میادین غرب کارون از عراق جلوتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممکن است در برداشت از در آزادگان عقب‌تر باشیم، اما در برداشت از یادآوران جلوتر هستیم. میزان تولید فعلی ایران از میادین غرب کارون ۳۲۰ هزار بشکه در روز است. عراق از میادین آزادگان و یادآوران که در طرف عراق، مجنون و فهیا هستند ۳۰۰ هزار بشکه برداشت می‌کند.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت مهندسی و توسعه نفت با بیان اینکه «در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی تا پایان سال ۱۳۹۶، ۳۵۰ هزار بشکه در روز باید از میادین غرب کارون برداشت شود»، اظهار کرد: با اقداماتی که صورت گرفته است با در سرویس قرار گرفتن پروژه یادآوران با تولید ۱۱۰ هزار بشکه در روز، آزادگان شمالی با ۷۵ هزار بشکه در روز، آزادگان جنوبی با ۱۱۰ هزار بشکه در روز و پروژه یاران جنوبی که طرح زودهنگام با ده هزار بشکه و شش حلقه چاه در سرویس قرار گرفته است در مجموع تا کنون موفق شده ایم تولیدات این چند میدان را به ۳۲۰ هزار بشکه در روز برسانیم و تهمیداتی که به کار گرفته می شود تا پایان سال به ۳۵۰ هزار بشکه در روز برسد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۲۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی

 به دنبال فراخوان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز و انجمن‌های محیط زیستی مبنی بر پاکسازی ساحلی رودخانه کارون و دعوت از عموم شهروندان اهوازی جهت مشارکت در این برنامه تعدادی از فعالان و دوستداران طبیعت نسبت به پاکسازی محیط اقدام نمودند.

صغری رستمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از حضور داوطلبانه دوستداران محیط زیست در این برنامه گفت: اجرای این گونه برنامه‌ها در راستای فرهنگ سازی برای توجه به مقوله پسماند و جلوگیری از آلودگی‌های محیط زیست است و خواستار مشارکت همه اقشار جامعه در این گونه حرکت‌های زیست محیطی شد.

وی افزود: امروزه یکی از مهمترین معضلات در بخش پسماند در استان، کشور و حتی جهان، پلاستیک است که باید برای کاهش آن و جایگزین با موادی که سریعتر تجزیه و آسیب کمتری به محیط زیست بزنند، اقدام کنیم.

رستمی ادامه داد: باید به کودکان یاد داد که ما نه تنها زباله‌ها را در طبیعت رها نمی‌کنیم، بلکه زباله‌های رها شده را هم جمع آوری می‌نماییم تا طبیعت زیبایمان را از وجود ناپاکی‌ها پاکسازی نماییم.

 این مراسم از کوچکترین فعال محیط زیست نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • کمک تصاویر ماهواره‌ای به تدقین بیلان حوضه آبریز کارون بزرگ
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • رئیس‌جمهور: تفاوت معناداری در نگاه ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد / لزوم توسعه روابط ایران و آفریقا
  • توسعه کشور و مردمی سازی صنعت نفت و گاز بدون نیاز به مدیریت و بودجه دولت
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان