Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره ۴۸۰ شهید شهرستان شبستر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و اقشار مختلف مردم در مسجدجامع شهر وایقان از توابع شبستر برگزار شد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شبستر، همزمان با دهه مبارک فجر مراسم یادواره 480 شهید شهرستان شبستر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و اقشار مختلف مردم در مسجدجامع شهر وایقان از توابع شبستر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ ح

R7887/P1357/S6,47/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح آبرسانی شامل مجتمع‌های آلمالو در شهرستان هشترود، چولقشلاقی در اهر و قشلاقات کلیبر است.

وی افزود: عملیات اجرایی مجتمع‌های جهاد آبرسانی با اجرای ۷۵ کیلومتر لوله گذاری، ساخت ۱۵ باب مخزن با حجم ۲ هزار و ۱۰۵ مترمکعب و ۲ باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۲۲ لیتر در ثانیه به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: منبع تأمین آب این طرح با دبی ۹۰ لیتر در ثانیه بوده و با اتمام عملیات اجرایی قسمتی از پروژه جهاد آبرسانی، تعداد ۲ هزار و ۵۵۴ خانوار از اهالی ۵۷ روستای شهرستان‌های هشترود، اهر و کلیبر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

کد خبر 6081393

دیگر خبرها

  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولتی مشخص می‌شود
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • مردمی سازی در مالیات سرعت گرفت
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • تداوم حمایت مردم آذربایجان شرقی از عملیات «وعده صادق»
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند