Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-فرمانده انتظامی شهرستان فارسان از کشف ۲۷۰ حقه وافور در بازرسی از یک واحد صنفی دراین شهرستان، خبر داد.

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیروس میرزایی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش وافور به صورت گسترده در یکی از واحدهای صنفی سطح شهرستان موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و اطمینان از صحت و سقم خبر ضمن کسب مجوز قضایی مالک این واحد صنفی را دستگیر و در بازرسی از محل کسب وی۲۷۰ حقه وافور  و ۲۰۰ عدد لوازم و متعلقات مربوطه را کشف کردند.
میرزایی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی، خاطر نشان کرد: سیستم فوریت‌های پلیس فارسان آماده دریافت گزارشات شهروندان در خصوص فعالیت‌های مرتبط با مواد مخدر است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن

علیرضا نژاد مقدم رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنکابن گفت: از برخی واحد‌های فروشگاهی مرغ، گوشت، میوه، نانوایی، قنادی و رستوران بین راهی در این شهرستان بازدید گردید که ۴ واحد متخلف شناسایی شده و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

او افزود: پرونده‌های تشکیل شده شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنکابن در پایان ضمن هشدار به واحد‌های صنفی که قوانین صنفی را رعایت نمی‌کنند، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گشت ویژه بازرسی از ۴۰ واحد صنفی در شهرستان دیلم
  • تشکیل ۹۰۰ میلیون ریال پرونده تخلف صنفی در بوشهر+ عکس
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در آمل
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • اعلام برندگان پانزدهمین روز مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • اهمیت تقویت فرهنگ رعایت شئونات مرتبط با ماه مبارک رمضان
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای تعداد ۹ واحد صنفی متخلف
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان