Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:41:07 GMT

انتشار جزئیاتی از کشته شدن خلبان روس در سوریه

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۰۲۸۱

انتشار جزئیاتی از کشته شدن خلبان روس در سوریه

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای، جزئیاتی را درباره آخرین لحظات زندگی خلبان روس کشته شده در سوریه منتشر کرد.

باشگاه خبرنگاران: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد خلبان جنگنده اس یو-25 که در سوریه سقوط کرد، تا آخرین لحظه با تروریست‌ها مبارزه کرده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد هنگامی که این خلبان محاصره شده بود، از نارنجک استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنگنده که هدایت آن را سرگرد رومن فیلیپوف بر عهده داشت، روز شنبه بر فراز منطقه کاهش تنش ادلب در حال پرواز بوده است. سامانه‌های دفاع هوایی قابل حمل تروریست‌ها این جنگنده را هدف قرار دادند.

وزارت دفاع روسیه همچنین روز دوشنبه اعلام کرد فیلیپوف تا لحظه آخر در تلاش برای هدایت این جنگنده بود و پیش از سقوط خود، گزارش داده بود هدف یک موشک قرار گرفته است.

بر اساس این بیانیه، این خلبان تا لحظه آخر در منطقه‌ای که تحت تصرف تروریست‌هاست، با آن‌ها مبارزه کرد. همچنین اعلام شده پس از آن‌که تروریست‌ها فیلیپوف را که به شدت مجروح شده بوده است، محاصره کردند، وی منتظر ماند تا به اندازه کافی به وی نزدیک شوند و سپس نارنجکی که همراه خود داشته است را منفجر کرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003GzN

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است


رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما افزود: بررسی بیانات رهبر انقلاب نشان می‌دهد که ایشان همه جوانب مهم نشر را از جمله طراحی جلد تا آثار فاخر، ترجمه معکوس به زبان‌های دیگر و تولید و توزیع کتاب همواره مورد توجه شان بوده است.
وی گفت: ایشان در حوزه کتاب‌های دفاع مقدس بر موضوع ثبت و ضبط خاطرات تاکید کرده اند وگرچه انتشار ۳۰ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نشان از تمرکز نویسندگان بر این مباحث است، اما کافی نیست و کار‌های به زمین مانده زیادی وجود دارد.
آقای مختارپور افزود: علاوه بر بیانات، تقریظ‌هایی که ایشان بر کتاب‌ها نوشته اند همیشه جریان ساز بوده و به دنبال هر تقریظ یک جریان ادبی حاصل شده است.
به گفته آقای مختارپور رشد ادبیات داستانی بعد از پیروزی انقلاب رقم خورد و با انتشار تقریظ‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌ها که از دهه هشتاد کلید خورد کتاب‌های دفاع مقدس به موضوع‌های مختلف و بر زمین مانده جنگ تحمیلی پرداختند.

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ