Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-05@20:02:06 GMT

نامگذاری نوزادان سودانی به نام امام خمینی(ره)

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۰۲۹۳

نامگذاری نوزادان سودانی به نام امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دکتر "صادق رمضانی گل افزانی" استاد دانشگاه و رایزن فرهنگی سابق ایران در تونس و سودان، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مصاحبه با رادیو گفت وگو اظهار داشت: مفاهیم بلندی که حضرت امام(ره) در قبل و دوران آغاز انقلاب به عنوان مبانی مطرح کردند، شامل خودباوری نسبت به داشته ها بود و بدون فوت وقت مورد توجه جهانیان واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: انقلاب نه تنها مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران را درنوردید و به قلب جهان اسلام رسید، بلکه به خارج از این دایره وارد شد و به اروپا و حتی غرب نیز پا نهاد.
 
رمضانی گفت: در سودان مشاهده کردم که پدران سنی مذهب سودانی تحت تاثیر اندیشه های امام(ره)، فرزندان پسر خود را به نام ایشان نامگذاری می کردند که این امر در حوزه رسانه ای نیز جلوه گری می کرد.
 
وی با اشاره به اهتمام فرهیختگان و موسسات علمی و آکادمیک کشورهای مختلف به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ادامه داد: بالغ بر 55 هزار رساله ارشد و دکتری از آغاز انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه های دنیا درباره مبحث ولایت فقیه و مبانی و اصول انقلاب اسلامی نوشته شده است.
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • امام صادق (ع) مبانی درست اسلام را دقیق تبیین کرد
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است