Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام سید جعفر رضایی امام جمعه رامسر در آیین تکریم و معارفه معاون فرماندار این شهرستان گفت:مسئولان دیدارهایشان با مردم باید بیشتر شود و فقط رفتار‌های صوری نداشته باشند.
وی افزود: مردم در دیدار‌های عمومی باید اقناع شوند حتی اگر ارباب رجوع تقاضای خلافی دارد یا قوانین به گونه‌ای است که حل مشکل آنان از دست ریاست یک اداره خارج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه رامسر با بیان اینکه برگزاری منظم و موثر ملاقات‌های مردمی از برنامه‌های اولویت دار دستگاه‌های اجرائی باید باشد، گفت: کارمندان نیز باید با وحدت، اعتقاد قلبی به کار برای مردم و اطاعت از مافوق سبب نظم در جامعه شوند.
حجت الاسلام  رضایی از برگزاری دیدار‌های مردم و مسئولین در دهه فجر خبر داد و گفت: دیدار های عمومی مردم و مسئولین و اصل پاسخگویی مستقیم به مردم امری پسیندیده است، اما نباید رفتار‌ها تبلیغاتی و صوری باشد.

آزاد فرماندار رامسر نیز در آیین تکریم و معارفه معاون فرمانداری این شهرستان گفت : ایجاد امید و نشاط وظیفه اصلی مسئولان است و مسئولان باید دستاوردهای نظام را به مردم بازگو کنند.

فرماندار رامسر از وجود  نداشتن شناسنامه و کتابچه خدمات نظام جهت انتقال دستاوردها به نسل های آینده انتقاد کرد و گفت : در یک سال گذشته در بحث گازرسانی 20میلیارد تومان و در بخش آبرسانی روستایی نیز 5 میلیارد تومان در شهرستان رامسر هزینه شده است.

بر اساس این گزارش ، جواد اصلانی که پیش از این رییس اداره سیاسی فرمانداری تنکابن بود به عنوان معاون فرماندار رامسر معرفی شد.


انتهای پیام/ک


برگزاری موثر ملاقات‌های مردمی اولویت دستگاه‌های اجرایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • اعلام شماره تماس برای دیدار مردمی وزیر بهداشت
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات