Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@23:24:01 GMT

آموزش راه‌اندازی چند اکانت تلگرام روی یک گوشی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۰۴۲۱

آموزش راه‌اندازی چند اکانت تلگرام روی یک گوشی

قابلیتی با نام Secure Folder در گوشی‌های سامسونگ موجود بوده که با روشن کردن آن شما می‌توانید به یک محیط کاربری جداگانه با یکسری اپلیکیشن که خودتان آن‌ها را انتخاب کرده‌اید، وارد شوید. قابلیت Secure Folder در واقع مانند یک سیستم عامل جداگانه با اپ‌های اختصاصی، در گوشی‌های سامسونگ عمل می‌کند.

رسانه کلیک: مدتی است که قابلیت افزودن چند اکانت به تلگرام افزوده شده و کاربران توسط آن می‌توانند تا سه اکانت در تلگرام خود داشته باشند و در داخل اپ آن‌ها را کنترل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اما شاید شما به دنبال تعداد بیشتری از این اکانت‌ها باشید که در این صورت باید به سراغ نصب چند تلگرام بر روی گوشی خود بروید.

در واقع با نصب چند تلگرام بر روی گوشی، می‌توانید بر روی هر کدام یک حساب کاربری جداگانه داشته باشید. ترفند‌های مختلفی برای این که چند تلگرام در گوشی نصب کنید، وجود داشته که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم. همراه ما باشید.
استفاده از اپلیکیشن‌های غیر رسمی

با توجه به محبوبیت بالای تلگرام، توسعه دهندگان مختلف با ایجاد یک سری تغییرات در اپلیکیشن تلگرام، نسخه‌های شخصی سازی شده‌ای از این پیام رسان را ایجاد کرده‌اند که دقیقا همان توانایی‌های تلگرام را با قابلیت‌های بیشتر در اختیار کاربر قرار می‌دهند. خوشبختانه تعداد این دسته از اپ‌ها روز به روز در حال افزایش بوده و به همین ترتیب هم شما می‌توانید با نصب هر کدام، یک تلگرام جداگانه بر روی گوشی خود داشته باشید. در ادامه چند مورد از این اپ‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

برای اندروید:

پلاس مسنجر

موبوگرام

مولتی گرام

برای iOS:

موبوگرام

تله گرام

چند تلگرام

به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده کاربران از این دسته اپ‌ها، توسط کمپانی تلگرام تایید نشده و ممکن است نصب آن‌ها برای شما مشکل ساز باشد.
استفاده از اپلیکیشن رسمی تلگرام X.
چندی پیش تلگرام یک نسخه جدید از پیام رسانش را به صوت رسمی با نام تلگرام X. معرفی کرد. اپلیکیشنی که با امکاناتی بیشتر و متفاوت‌تر نسبت به تلگرام عرضه شده و فعلا به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نسخه می‌تواند در کنار تلگرام اصلی شما نصب گردد و با حساب جداگانه‌ای فعال باشد. خوشبختانه تلگرام X. را می‌توانید برای هر دو سیستم عامل‌های اندروید و iOS به صورت رایگان دانلود کنید.

استفاده از قابلیت Secure Folder در گوشی‌های سامسونگ

قابلیتی با نام Secure Folder در گوشی‌های سامسونگ موجود بوده که با روشن کردن آن شما می‌توانید به یک محیط کاربری جداگانه با یکسری اپلیکیشن که خودتان آن‌ها را انتخاب کرده‌اید، وارد شوید. قابلیت Secure Folder در واقع مانند یک سیستم عامل جداگانه با اپ‌های اختصاصی، در گوشی‌های سامسونگ عمل می‌کند.

در Secure Folder، تلگرام شما مانند زمانی که آن را برای اولین بار دانلود و نصب کرده‌اید، اجرا می‌گردد و برای استفاده از آن باید از ابتدا اطلاعات اکانت را وارد نمایید. در این بخش، با وارد کردن اطلاعات اکانت دیگر خود، دو تلگرام بر روی دستگاه خواهید داشت.

این ویژگی را می‌توانید در گوشی‌ها سامسونگ با پایین آوردن نوار اعلانات و کلیک بر روی Secure Folder فعال نمایید. البته بهتر است بدانید این قابلیت در برخی مدل‌های قدیمی سامسونگ در دسترس نیست.
استفاده از قابلیت App Twin در گوشی‌های هواوی

در گوشی‌های هواوی هم کاربران می‌توانند از یک قابلیت کاربردی با عنوان App Twin استفاده کنند و توسط آن یک نسخه دیگر از اپلیکیشن‌های مختلف را ایجاد نمایند. اپلیکیشن تازه ایجاد شده توسط قابلیت App Twin، با دیتای جداگانه در گوشی قرار می‌گیرد و بدین ترتیب شما می‌توانید دو اپ تلگرام را با حساب‌های جداگانه، در تلفن همراه خود داشته باشید. App Twin توسط منوی تنظیمات در گوشی‌های هواوی و با انتخاب اپ مورد نظر قابل دسترسی است.

استفاده از دسترسی روت در گوشی‌های اندرویدی

در صورتی که تلفن هوشمند اندرویدی شما روت شده باشد، می‌توانید به راحتی با استفاده از برنامه‌های متعدد موجود در این زمینه، مانند App Cloner، از هر اپلیکیشن چندین نسخه مختلف در گوشی خود ایجاد کنید. این برنامه با تغییر نام اپ‌های مختلف مانند تلگرام، قادر است چنین کاری را انجام دهد.

نظر شما در رابطه با نصب چند تلگرام در گوشی چیست؟ شما از چه ترفندی برای این کار استفاده می‌کنید؟ لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Gx4

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب | ۴۰۰ نفر برای «استقناع هنرمندانه» آماده می‌شوند

محمد حسین زاده در حاشیه برگزاری دوره آموزشی طرح طوبی اظهارداشت: عفاف و حجاب دو مقوله‌ی جدایی ناپذیر است که درآمیخته با فرهنگ دیرینه اسلامی-ایرانی است؛ امروز قریب به ۴۰۰ نفر از مبلغان و مروجان عفاف و حجاب، در طرح طوبی گرد هم آمدند تا روش‌های استدلال و استقناع هنرمندانه در مسیر تبلیغ و ترویج عفاف و حجاب در جامعه را فرا بگیرند.

 

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه استان ما نخستین استان مجری طرح آموزش مبلغان عفاف و حجاب است، گفت: طرح طوبی برنامه مرجع و ملی آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغات عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه از سوی وزارتخانه است که در خراسان رضوی مؤسسه رایحه جان مهر برگزاری این دوره را بر عهده گرفته است.

حسین‌زاده افزود: این دوره آموزشی با حضور استادان کشوری در مجتمع فرهنگی- هنری امام رضا (ع) مشهد با حضور ۴۰۰ متقاضی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه متقاضیان پس از گذراندن دوره حضوری در دوره مجازی و آزمون مربوط به آن شرکت می‌کنند، عنوان کرد: پس از این دوره افراد به صورت حضوری مصاحبه و گزینش می‌شوند تا از میان آنان افراد مستعد با روابط عمومی بالا و فن بیان و ظاهر مناسب انتخاب شوند تا به مدت چهار ساعت در طول هفته فعالیت مفید و مداوم داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین خصوصیتی که در طرح طوبی پیگیری می‌شود این است که مروجان حجاب مسلط به استدلال‌های عقلی و منطقی، اخلاقی، شرعی و قانونی در ترویج حجاب شوند.

حسین‌زاده ادامه داد: در این دوره‌ها افرادی آموزش می‌بینند که روابط عمومی بالایی دارند و با روی باز و زبان خوش با آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان وارد گفتگو می‌شوند و می‌توانند اقناع کافی و لازم برای پذیرش حجاب انجام دهند.

وی یادآور شد: محتوا‌های مختلف فکری در قالب کلاس‌ها، سخنرانی‌ها، کتاب‌ها و جزوه‌ها در دوره‌های مختلفی به علاقه‌مندان ترویج حجاب ارائه می‌شود و امیدواریم این سطح از آموزش‌ها روی تولیدات فرهنگی و هنری نیز اثرگذاری و جهت‌دهی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هر کدام از مروجان حجاب دایره ارتباطاتی دارند که سطح اول این اثرگذاری، دایره ارتباطی اطراف خودشان است و برای ارتباط‌گیری با مردم قشر‌ها و مکان‌های خاصی پیش‌بینی می‌شود.

حسین‌زاده با تأکید بر این موضوع که اصل فعالیت مبتنی بر جریان مردم و برنامه‌ریزی مردمی است، گفت: سیاست اصلی ما در اداره فرهنگ و ارشاد بسترسازی برای فعالان مردمی برای نقش‌آفرینی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری است.

وی افزود: فعالان حوزه حجاب نیز از جمله این فعالان مردمی هستند که بسترسازی لازم و زمینه فعالیت را برایشان فراهم می‌کنیم تا بتوانند فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی کنند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی طرح آموزش مبلغان حجاب | ۴۰۰ نفر برای «استقناع هنرمندانه» آماده می‌شوند
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد