Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-03-19@06:14:13 GMT

عکس دریایی «سعید عزت‌اللهی» و مادرش

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۰۴۳۵

عکس دریایی «سعید عزت‌اللهی» و مادرش

عکس دریایی «سعید عزت‌اللهی» و مادرش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۸ فروردین در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر بهرام عین اللهی در نشست خبری طرح سلامت نوروزی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز پیش رو گفت: در کمیته سلامت شانگهای با همکاری ۹ عضو جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرجع سلامت‌ترین اجلاس مشخص شد و بسیاری از این کشور‌ها برای همکاری در زمینه سلامت تقاضای همکاری آموزشی دارویی و درمانی داشتند. وی با قدردانی از تلاش رسانه‌ها جمعی برای ایجاد اعتماد در جامعه و اطلاع رسانی در زمینه ارائه خدمات سلامت گفت: وظیفه ارائه خدمات در زمینه سلامت در ایام نوروز نیز تعطیل نخواهد بود. وزیر بهداشت از تشکیل کمیته سلامت نوروزی خبر داد و گفت: این کمیته در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز تشکیل شده است. وی گفت: طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۸ فروردین در کشور اجرا می‌شود. دکتر عین اللهی گفت: ۳۳۰۰ پایگاه اورژانس با همکاری بیش از ۲۶۷۰۰ نفر از کارکنان اورژانس در سراسر کشور فعال خواهد بود. وی افزود: هزار بیمارستان با تلاش ۷۰ هزار پزشک و ۱۰۰ هزار پرستار نیز در قالب این طرح فعالیت خواهند کرد. وی اضافه کرد: ۲۲۰۰ گروه سیار به منظور نظارت بر اجرای صحیح طرح نوروزی در کشور در نظر گرفته شده است. دکتر عین اللهی گفت: تمام بیمارستان‌ها خانه‌های بهداشت مراکز جامع به صورت آماده باش و شبانه روزی به هموطنان ارائه خدمات خواهم داد. وی گفت: مرکز ارتباطات و کنترل نیز به صورت شبانه روزی و کاملاً آماده باش در ایام نوروز فعال خواهند بود. وی گفت: ۳۰۰ مرکز جامع سلامت در این ایام مراکز استان‌ها فعال خواهد بود. دکتر عین اللهی گفت: بالگرد‌های اورژانس آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌ها نیز برای ارائه خدمات اورژانس در جاده‌ها آماده باش خواهند بود. وی اضافه کرد: داروخانه‌های شبانه روزی در ایام نوروز فعالند و همچنین آزمایشگاه‌های مواد غذایی نیز در ایام تعطیلات نوروز مشغول به کارند؛ و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: سین  سلامت نخستین هفت سین نوروزی است. عین اللهی افزود: طرح سلامت نوروزی در قالب سه رکنه اورژانس بهداشت و درمان اجرا خواهد شد.  وی افزود: ۱۹۰۴ پایگاه جاده‌ای با ۵۷۰۰ آمبولانس ۵۲ بالگرد اورژانس و اتوبوس آمبولانس‌ها به عنوان بیمارستان سیار ۶۴ دستگاه در سراسر کشور به کار گرفته خواهند شد.

دیگر خبرها

  • سعید عزت و پیراهن سرخ در تیم ملی (عکس)
  • فیلم| رهبر چچن با مادرش در انتخابات روسیه شرکت کرد
  • واکنش جدید عزت‌اللهی به مذاکره با استقلال و پرسپولیس
  • آماده باش ویژه اورژانس در ۵ استان برای خطر وقوع سیل
  • مذاکرات سعید عزت اللهی با استقلال و پرسپولیس؛ رویای بچگی او بازی در کدام تیم است؟
  • (ویدئو) رهبر چچن با مادرش در انتخابات روسیه شرکت کرد
  • سورپرایز آقای بازیگر جلوی مادرش در تلویزیون | ببینید
  • «مرد کوچک»، در راه شبکه دو سیما
  • اجرای طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند تا ۱۸ فروردین در کشور
  • کودکی که پدر و مادرش جلوی چشمانش توسط صهیونیست‌ها شهید شدند + فیلم