Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:33:04 GMT

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه کتاب در کامیاران

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۰۴۹۲

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه کتاب در کامیاران

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه و فروشگاه کتاب به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور معاون فرماندار، ائمه جمعه و جمعی از مسئولان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه به همت کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زبیر حسین پناهی ادامه داد: این نمایشگاه دربردارنده 2 هزار عنوان کتاب در 10 هزار جلد است که در زمینه های علمی، ادبی، کودک و نوجوان، دینی و قرآنی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند از 12 بهمن تا 22 بهمن در دو نوبت صبح و عصر از این نمایشگاه بازدید و کتاب و محصولات فرهنگی عرضه شده را با تخفیف 25 درصدی خریداری کنند.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر و با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع، دارای تالار، سالن غذاخوری و سایر امکانات رفاهی است که از طرف آموزش وپرورش ملکان بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

در مراسم افتتاح این مجتمع به مناسبت هفته معلم، امام جمعه ملکان بر حل مشکلات و مسائل معیشتی معلمان تاکید کرد وگفت: معلم نباید در زندگی دغدغه مالی و معیشتی داشته باشد.

حجت الاسلام حافظ زمانی افزود: اجرای رتبه بندی معلمان، گامی نخست در این زمینه است؛ اما این کفایت نمی‌کند و باید متناسب با تورم، حقوق و مزایای معلمان نیز افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • عملیات مبارزه با آفات در ۷۰ هکتار از جنگل‌های کامیاران
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد