Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مهمانانی از کشور مالزی داریم که در حوزه ایجاد اشتغال روستایی، کاهش مهاجرت و مشکلات کمبود آب در حوضه دریاچه ارومیه تجربیات خود را ارائه می‌کنند. ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدصادق پورمهدی صبح امروز در جلسه ستاد احیا دریاچه ارومیه که با حضور کارشناسان مالزیایی در اتاق بازرگانی برگزار شد، با تاکید بر اینکه منطقه خاورمیانه امروزه با چالش بزرگ کمبود آب مواجه است اظهار داشت: مشکلات آب و هوایی چالش‌هایی از جمله معضلات زیست محیطی و مشکلات حوزه سلامت برای ساکنین منطقه بوجود آورده است و دریاچه اورمیه نیز در همین راستا دچار کاهش تراز آبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امروز سوال این است که چه باید کرد؟ افزود: باید گفت استفاده از متخصصین جهت کاهش مهاجرت‌های روستاییان، ایجاد مشاغل جایگزین کشاورزی و حل مشکلات بهداشتی و سلامت بسیار الزامی است و مخصوصا باید از تجربیات سایر کشورها استفاده کنیم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نکته‌ای که مورد غفلت واقع شده است این است که انتقال تجربیات و دانش از کشورهایی که در این موضوعات تجربیاتی ارزنده دارند باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: امروز خوشحالیم که مهمانانی از کشور مالزی داریم که در حوزه ایجاد اشتغال روستایی، کاهش مهاجرت و مشکلات کمبود آب تجربیات خود را ارائه خواهند کرد.

پورمهدی با اشاره به اینکه این تجربیات باید در آینده به تدریج به بهره برداران و روستائیان منتقل شود ابراز داشت: مراکز آموزشی ما نیز باید با متخصصان سایر کشورها در این حوزه ارتباط بیشتری داشته باشند و نباید فراموش کرد که در دنیای امروز اغلب مشکلت و معضلات عمومی به‌تدریج بین کشورها قابل انتقال است و لذا همگان باید به همدیگر کمک کنند.

به گزارش تسنیم، کارشناسان مالزیایی طی دو روز در کارگروه‌هایی مقالات و مطالب خود را به کارشناسان و مدیران سازمان‌های ذی‌ربط در حوزه توسعه روستایی منتقل خواهند کرد.

انتهای پیام /ح

R7887/P1357/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • «ارومیه» واقعا احیا شد؟
  • بکرترین دریاچه لرستان در دل طبیعت (فیلم)
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه (فیلم)
  • (ویدئو) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • فیلم | تصاویر هوایی از لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه
  • تصاویر منحصربفرد از لحظه ورود همزمان ۵ رود به دریاچه ارومیه