Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@10:38:28 GMT

نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان بردخونی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۰۶۰۷

نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان بردخونی افتتاح شد

نمایشگاه دست سازه های علمی، آموزشی دانش آموزان بخش بردخون از توابع شهرستان دیر افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظهیر محمودی صبح امروز در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مطاف24 ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بر اهمیت کسب علم، دانش و مهارتهای زندگی توسط نسل امروزی تاکید کرد.

وی گفت: این نمایشگاه از دست سازه های دانش آموزان بخش بردخون به مناسبت ایام الله مبارک دهه مبارک فجر در مجتمع فرهنگی هنری بخش بردخون برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد بستر مناسب جهت رشد و شکوفایی خلاقیت دانش آموزان و کاربردی کردن محتوای دروس است.

رییس اداره آموزش و پرورش بخش بردخون تصریج کرد: اشتغال و خودباوری دانش آموزان از اهداف مهم این نمایشگاه است.

محمودی گفت: این نمایشگاه در راستای اقتصاد مقاومتی، جهت کسب و کار و درآمد زایی دانش آموزان تا پایان ایام الله دهه فجر در مجتمع فرهنگی هنری بخش بردخون دایر می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه محصولاتی شامل شمع سازی، جعبه سازی، بدلیجات، سرویس نوزاد، انواع گل سر و موگیر، عروسک های نمدی، تم تولد و گل و گیاه است که توسط دانش آموزان بردخونی جهت فروش ساخته شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست

علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره امتحان شبه نهایی گفت: امتحانی تحت عنوان شبه نهایی وجود ندارد، مگر اینکه مدرسه برای ورزیده کردن دانش آموزان و آمادگی آنها برای آزمون نهایی و کاهش استرس دانش آموزان با هماهنگی انجمن اولیاء و مربیان این امتحان را برگزار کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست
  • برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • ۱۰ دلیل برای استفاده از اسپیس فریم در سازه‌های نمایشگاهی
  • افتتاح نمایشگاه بهاره در شهرستان لردگان
  • ترک تحصیل در اوج!
  • افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی دربستان آباد
  • دانش آموزان دختر قمی یک زندانی را آزاد کردند
  • محفل انس با قرآن روزه اولی‌ها