Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، مراسم پایانی جشنواره سی و ششم عصر یکشنبه ۲۲ بهمن در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و دست اندرکاران برگزاری این مراسم برای اهدای سیمرغ بلورین این دوره از جشنواره به برگزیدگان، درصدد اجرای یک برنامه گرم و باشکوه هستند.

«محمد حمیدی‌مقدم» به عنوان کارگردان مراسم پایانی انتخاب شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام دبیر جشنواره، مجری مراسم اختتامیه «رضا رشیدپور» خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، جانشین قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا گفت: در این مراسم افراد و یگان‌های منتخب دیگر نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان از جمله بسیج و سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز رژه می‌روند.
امیردریادار دوم جلیل مقم افزود: تیپ تفنگداران نیروی دریایی ارتش هم تا دقایقی دیگر پیشاپیش دیگر یگان‌ها رژه را آغاز می‌کنند، پس از آن گروهان‌هایی از سه نیروی دیگر ارتش و در ترکیب بعد یگان‌های منتخب نیروی دریایی و پدافند سپاه و نیروی انتظامی در مراسم رژه شرکت می‌کنند.
وی گفت: نیرو و پدافند هوایی نیز در رژه یگان‌ها شماری از موشک ها، رادار‌ها و خودرو‌های نظامی را از مقابل جایگاه عبور می‌دهند.

بیشتربخوانید: برگزاری رژه اقتدار بسیج دریایی مردم پایه حمایت از انتفاضه فلسطین در هرمزگان
امیردریادار دوم مقدم افزود: در پایان نیز یگان‌های محمول نیروی دریایی ارتش برخی از ادوات و تجهیزات مدرن دفاع دریایی را به نمایش می‌گذارند.

دیگر خبرها

  • نگاهی به افعی تهران و قاتلان سریالی
  • جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • نماینده شهرستان‌ها در پایتخت هستیم/بعد از اجرا نمایش همراهتان است
  • اعلام فیلم‌های دوهفته کارگردانان جشنواره کن
  • معرفی داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره فیلم اقوام ایرانی
  • داوران بخش فیلم‌های داستانی کوتاه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • معرفی آثار بخش پویانمایی و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام