Web Analytics Made Easy - Statcounter

چابهار - ایرنا - مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان با حضور وزیر آموزش و پرورش، فرماندار و شماری از مسئولان محلی و معتمدان این شهرستان روز دوشنبه کلنگ زنی شد.

مدیر آموزش و پرورش کنارک در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مرکز رفاهی آموزشی در زمینی به مساحت هزار و 802 مترمربع ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نادر محمدی افزود: این مرکز رفاهی متشکل از 15 سوییت 20 متری، 2 واحد ویژه 60 متری و 15 سوییت 25 متری دارای امکاناتی مانند کافی شاپ و نمازخانه است.
وی بیان کرد: سالانه 207 هزار نفر روز متقاضی اسکان در سوییت ها و اتاق های خانه معلم و مراکز ستاد اسکان فرهنگیان کنارک هستند اما امکان پذیرش بیش از 102 هزار نفر روز وجود دارد.
وی گفت: با افتتاح این مرکز رفاهی ظرفیت پذیرش به 200 هزار نفر روز خواهد رسید.
به گزارش ایرنا سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش به همراه هیاتی صبح امروز /دوشنبه/ وارد فرودگاه کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال معاون سیاسی اجتماعی استانداری، مسئولان و شماری از بزرگان و معتمدان قرار گرفت.
وزیر آموزش و پرورش در این سفر 2 روزه به سیستان و بلوچستان چندین طرح عمرانی و آموزشی را افتتاح و کلنگ زنی می کند و دیدارهای مختلفی با فرهنگیان این استان خواهد داشت.
3043**3042 خبرنگار: رتسم کریمی نژاد **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۴۵ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان ۱۱ هزار و ۷۱۴ خانوار، معادل ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند. - اخبار استانها -

رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، اظهار داشت: استان کرمان یکی از مقاصد مهم گردشگری نوروزی در سطح کشور است و مانند سال‌های گذشته به منظور تسهیل اسکان مسافران در ایام نوروز در سطح استان 15 پایگاه در 15 شهرستان استان راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: به منظور اسکان مسافران در ایام نوروز در سطح استان 255 مدرسه و 2 هزار و 308 کلاس درس در نظر گرفته شده است و 650 نفر از همکاران ما در سطح استان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه 25 مرکز رفاهی ما در سطح استان آماده پذیرش مسافران نوروزی است، گفت: تمام تلاش همکاران ما بر این است تا در ایام نوروز میزبان خوبی از مسافران نوروزی در استان کرمان باشیم.

وی از اسکان 45 هزار و 738 نفر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان از آغاز فعالیت تا دوشنبه 6 فروردین 1403 خبر داد و افزود: اسکان نوروزی آموزش و پرورش شامل همه خانوارها بوده و مختص فرهنگیان نیست.

رضایی عنوان کرد: در روز دوشنبه 6 فروردین 1403، 817 خانوار فرهنگی معادل 3 هزار و 460 نفر، 527 خانوار غیرفرهنگی معادل هزار و 996 نفر و در مجموع هزار و 344 خانوار معادل 5 هزار و 456 نفر اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه از آغاز فعالیت ستادهای اسکان استان 11 هزار و 714 خانوار، معادل 45 هزار و 738 نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند، ادامه داد: 25 مرکز رفاهی ما در سطح استان نیز آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان در شهرستان‌های انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو کرمان دایر است، بیان کرد: تمام تلاش همکاران ما بر این است تا در ایام نوروز میزبان خوبی از مسافران نوروزی در استان کرمان باشیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • احداث چمن مصنوعی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم با کلنگ زنی ۱۰ چمن ورزشی
  • اسکان بیش از ۳۶ هزار مسافر نوروزی در آموزش و پرورش لرستان 
  • پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی نوروزی از مرز یک میلیون «نفر روز» گذشت
  • بلاتکلیفی ۶ ساله پروژه ساخت مدرسه در اریسمان بادرود
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • پذیرش بیش از ۱۴ هزار  نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان
  • اسکان بیش از ۴۵ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان کرمان
  • میزبانی آموزش و پرورش البرز از ۷۶۸ مسافر در مراکز اسکان نوروزی
  • اسکان بیش از ۷۰۰ مسافر نوروزی در مراکز آموزش و پرورش البرز
  • صحرایی: تنها راه جذب معلم، دانشگاه‌های تربیت معلم است