Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:00:49 GMT

کودک گمشده مشگینی پس از ۱۲ سال پیدا شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۰۹۲۰

سالار سلمانی از اهالی روستای احمدآباد مشگین شهر که در آبان سال 84 در جریان یک میهمانی در شهر تهران گم شده بود، پس از 12 سال دوری از خانواده به زادگاه خود برگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، سالار سلمانی از اهالی روستای احمدآباد مشگین شهر که در آبان سال 84 در جریان یک میهمانی در شهر تهران گم شده بود، پس از 12 سال دوری از خانواده به زادگاه خود برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سالار سلمانی از اهالی روستای احمدآباد مشگین شهر که در آبان سال 84 در جریان یک میهمانی در شهر تهران گم شده بود، پس از 12 سال دوری از خانواده به زادگاه خود برگشت.    
دایی سالار گفت: سالار در سن هشت سالگی و زمانی که در کلاس دوم ابتدایی به تحصیل مشغول بوده به قصد خرید نان در تهران از منزلی که آنها میهمانش بودند، خارج شده و بازنگشت.

سالار که اکنون جوانی 20 ساله شده در مورد گم شدن خود گفت: آن روز تا شب در خیابان ها چرخیده و نهایتا با سوار شدن به یک ماشین سر از شهر کرج درآورده است. مدت ها توسط جوانی در کرج به کار گرفته شده و تا چند روز قبل با همان جوان در یک کارگاه مشغول کار بوده است.

به کمک یک مامور امنیتی که با دوستش رابطه خویشاوندی داشته توانسته خانواده خود را پیدا کند.

این جوان دیشب در میان استقبال اهالی روستای احمد آباد وارد زادگاه خود شد و به گرمی از سوی هم ولایتی ها و اعضای خانواده خود مورد استقبال قرار گرفت.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روز آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • تلاطم رودخانه علی سالار در بشرویه + فیلم
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی