Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@16:02:28 GMT

بهره برداری از 314 طرح در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۰۹۸۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، برای اجرای این طرح ها که در 8 شهرستان افتتاح شد بیش از 14 میلیارد تومان هزینه شده است.
در شهرستان بیرجند 8 طرح شامل مرمت و بازسازی منزل بی بی مردای ، برق رسانی به بافت تاریخی شهر بیرجند، 4 طرح عمرانی و خانه بهداشت روستای حاجی حاجی آباد دهستان باقران و مدرسه 12 کلاسه روستای امیر آباد به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شهرستان طبس 267 طرح اشتغالزایی با 4 میلیارد تومان تسهیلات افتتاح شد .
این طرح ها که در زمینه حمل و نقل، دامپروری، کشاورزی و صنفی است به طور مستقیم برای 275 نفر و غیر مستقیم برای 300 نفر شغل ایجاد کرده است.
در سرایان هم آزمایشگاه باکتریولوژی آب مرکز بهداشت شهرستان سرایان با اعتبار 45 میلیون تومان به بهره برداری رسید و
34 هزار و 200 نفر از مزایان ان بهره مند شدند.
در نهبندان هم آموزشگاه ٦ كلاسه ي استثنايي بركت با زیربنای ٥٥٠ متر مربع و هزینه٥٨٠ ميليون تومانی افتتاح شد.
2طرح هادي در روستاهاي چهارفرسخ و سياه خونيك و خانه بهداشت روستاي بيچند در مجموع با اعتبار 460 میلیون تومان دیگر طرح های افتتاح شده امروز در نهبندان بودند.
در زیرکوه هم قنات و استخر مارزنگی، 3 پایگاه مقاومت بسیج در روستاهای شاهرخت و شیرخند، ساختمان اداری امور آب و فاضلاب روستایی، آسفالت جاده منطقه گردشگری و شهرک قدیم اسفاد و آبیاری کم فشار در روستای فندخت با اعتبار مبلغ 770 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
مردم بشرویه هم امروز شاهد بهره برداری از دو طرح عمرانی و خدماتی بودند.
کارگاه صنایع چوب با تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی صندوق کار آفرین امید و اشتغالزایی ۳نفر آغاز به کار کرد و خانه قدیمی پناهی با۲۵۰میلیون تومان مرمت شد.
در خضری دشت بیاض هم 24 طرح با اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون تومان افتتاح شد .
این طرح ها شامل 5 طرح شهرداری از جمله روشنایی پارک ها و معابر و جدول گذاری، ساختمان مرکز جدید موسسه حضرت زینب خضری دشت بیاض، پانسیون پزشکان و طرح هادی روستای دهشک به نمایندگی از 17 طرح روستایی بود.
در فردوس هم 2 پایگاه مقاومت بسیج به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی

جعفر فرشچی‌طوسی دراین‌باره گفت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای ۲۱۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: محل ساخت و فعالیت این واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی " چناران، کاویان فریمان، قوچان ۲، خیام، چرمشهر و تایباد" در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

فرشچی‌طوسی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر جهش تولید با مشارکت مردم تأکید نموده‌اند، عنوان کرد: تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در خراسان‌رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت‌های اقتصادی استان باعث شده است که مراودات تجاری از سوی کشور‌های همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشور‌ها در ایران سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی اضافه کرد: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت، استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: وجود واحد‌های صنعتی دانش‌بنیان و صادرات‌گرا و نیز نوع کیفیت کالا‌های تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث ایجاد فضای رقابتی میان سرمایه‌گذاران شده که بازاریابی محصولات توسط شرکت‌های مدیریت صادرات در کشور‌های مختلف می‌تواند هزینه‌های بخش تولید را کاهش دهد و بستر گسترده‌تری را برای ورود محصولات داخلی خراسان‌رضوی به بازار‌های بین‌المللی فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید