Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی "زمین سوخته" به کارگردانی "پیتر هویت" اکران بین المللی خود را از امروز در سینماهای امریکای شمالی آغاز کرد.

این فیلم در دوران نابودی سیاره زمین سپری می شود. همه چیز به اغتشاش و دزدی کشیده شده و یک جنگجو به نام گیج در صدد نابودی جنایتکاران می باشد اما در ادامه راه با مشکلات بسیار زیادی روبرو می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جینا کارانو، جان هانا، پاتریک جیلمور، سارا تریور، رایان رابینز و پاتریک سابونگی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم زمین سوخته به ایفای نقش پرداختند.

 

کوین لسون و بابی مورت نگارش فیلمنامه این فیلم خشن و اکشن را بر عهده داشته اند. این فیلم به دلیل صحنه های بسیاری زیاد اکشن برای گروه سنی بالاتر از هفده سال مناسب است.

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع همکاری منچستریونایتد با ۲ تن از مدیرانش

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز ، جیم رتکلیف، مالک مشترک و مسئول امور فوتبالی باشگاه منچستریونایتد از خروج دو تن از مدیران رده بالای این باشگاه خبر داد. یکی از این دو نفر پاتریک استوارت مدیر اجرایی باشگاه و دیگری کلیف بتی مدیر مالی ارشد باشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: مهاجم منچستریونایتد در رادار ۴ باشگاه در سری آ

تکلیف در این باره گفت: مایلم که شخصاً از پاتریک استوارت و کلیف بتی بابت زحمات‌شان برای کمک به ما جهت شناخت بهتر باشگاه و استقبال‌شان تقدیر کنم. من به تصمیم آنها احترام می‌گذارم و از حالا کارمان را برای تشکیل یک کادر مدیریتی جدید در باشگاه آغاز می‌کنیم.

قرار است تا زمان انتصاب مدیر اجرایی بعدی باشگاه، ژان کلود بلان به صورت موقت تصدی این پست را بر عهده بگیرد. یکی از افرادی که رتکلیف امیدوار است بتواند به کادر مدیریتی باشگاه اضافه کند، دَن اَشورث مدیر ورزشی باشگاه نیوکاسل است، فردی که به مالکان عربستان کمک‌های تأثیرگذاری برای احیای تیم منطقه تین‌ساید انجام داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229166 برچسب‌ها منچستریونایتد

دیگر خبرها

  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • قطع همکاری منچستریونایتد با ۲ تن از مدیرانش
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است