Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@11:46:32 GMT

دهه فجر یادآور انسجام ،وحدت و هم بستگی مردم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۱۲۳۲

دهه فجر یادآور انسجام ،وحدت و هم بستگی مردم

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ارومیه گفت: دهه فجر یادآور انسجام ،وحدت و هم بستگی مردمی است که در مقابل ظلم و ظالم تاب نیاوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سجاد رضایی در گفت وگو با گروه سیاسی نسل برهان بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر یادآور انسجام ،وحدت و هم بستگی مردمی است که در مقابل ظلم و ظالم تاب نیاوردند و با خروش عظیم و تاریخی خود حماسه ای وصف ناشدنی را در تاریخ این مرز و بوم یا بهتر است بگوییم جهان آفریدند که همانند آن در گذشته وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دهه ی فجر را باید تولد دوباره ی اسلام راستین با رهبری امام خمینی(ره ) و همراهی مردم دانست؛ چراکه اسلام به فراموشی سپرده شده بود و پادشاهان ظالم اسلام را بر مبنای امیال خود تفسیر می کردند تا قبل از اینکه ملت ایران انقلاب کنند رابطه ی آن آنها با حکومت بر مبنای ارباب_رعیتی بود و مردم ایران از کمترین حقی در کشور و جامعه محروم بودند و حکومت حق تصمیم گیری را از آنها سلب کرده بود.

سجاد رضایی تصریح کرد: واقعیتی که باید بدان توجه کرد ذکر این نکته است که ملت ایران از دخالت های آشکار و نهان کشورهای بیگانه در امور ایران به ستوه آمده بودند و امام خمینی با روشنگری های خود پشت پرده ی حکومت و خاندان پهلوی را برای ملت آشکار کرد و مردم با فهمیدن خیانت های رژیم خائن پهلوی دیگر نتوانستند خیانت های آنها را در قبال کشور و خود تحمل کنند.

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ارومیه خاطر نشان کرد: مهمترین درسی که می بایست از ایام انقلاب یاد بگیریم این است که همانند مردم دوران انقلاب باید همیشه و در همه حال گوش به فرمان رهبر و پیشوای خود باشیم و فرامین او را با تمام وجود خود بپذیریم.

وی در ادامه گفت: اگر ما فرامین رهبر خود را به عنوان نقشه ی راه انتخاب کنیم همانند دوران انقلاب هیچ موقع دشمن نخواهد توانست بر ما غالب شود و پیروزی نهایی نصیب ما خواهد شد.مهمترین عاملی که انقلاب ما را بیمه کرده حمایت همه جانبه ی مردم در بزنگاه های سخت و تاریخی همانند دوران جنگ و فتنه ی ۸۸ از نظام و رهبری بوده است.

رضایی در پایان افزود: در آخر باید خاطر نشان کرد که اولا می بایست مکتب امام (ره ) و انقلاب را برای نوجوانان و جوانان معرفی کرد تا قشر جوان کشور با امام خمینی به طور کامل آشنا شوند و ثانیا مسئولان و دست اندرکاران نظام می بایست ارزش های انقلاب را به عنوان ارزش برتر،الگو والا اولا در خود نهادینه کنند و در تمام امور انقلابی عمل کنند.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۱۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی طبیعت شاهین دژ در راستای پویش ملی مسیر سبز _ایران پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،وحید چمنی گفت :در راستای اجرای برنامه های پویش ملی مسیر سبز _ایران پاک ، حاشیه رودخانه زرینه رود شاهین دژ در محدوده پل وحدت با همکاری وحضور کارکنان فرمانداری ، اداره  ورزش وجوانان ، هلال احمر ،شهرداری،راهداری ،محیط زیست وبامشارکت دوستداران محیط زیست پاکسازی شد.    
                                            
وی  افزود: دراین برنامه تفرجگاه پل وحدت به مساحت تقریبی ۱۰ هکتار مورد پاکسازی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • رویداد «به نام ایران» در تالار وحدت
  • هشدارهای امام خمینی درباره روحانیون وابسته، مقدس‌نما و تحجرگرا
  • مدیریت افکار جوانان از اهداف هجمه فرهنگی دشمنان است
  • مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • پاکسازی طبیعت شاهین دژ در راستای پویش ملی مسیر سبز _ایران پاک
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام نوروز در شیراز اعلام شد
  • تنها راه ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده اسلام، داشتن وحدت است
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • شتابان به سوی تاریکی