Web Analytics Made Easy - Statcounter

جسیکا چستین، جاد اپتاو و شماری از بازیگران از اوما تورمن در برابر رفتار پرخطر و خشن کوئنتین تارانتینو حمایت کردند.

شماری از بازیگران پس از انتشار مطلبی در نیویورک تایمز از سوی اوما تورمن مبنی بر این که کوئنتین تارانتینو کارگردان «بیل را بکش» او را مجبور کرد تا نقش بدل‌کاری فیلم را هم خودش انجام بدهد و به این دلیل وی دچار جراحت شد، کارگردان نامدار را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقاله‌ای که شنبه در نیویورک تایمز در این باره منتشر شد اوما تورمن گفته است نه تنها از رفتار‌های مبنی بر آزار جنسی از سوی هاروی واینستین ناراحت است، بلکه کارگردان فیلم «کیل بیل» نیز او را مجبور کرد تا صحنه پرخطر رانندگی فیلم را خودش انجام دهد و این منجر به تصادف و مصدومیت وی شد.

اکنون ستارگانی، چون جسیکا چستین، جاد اپتاو، آزیا آرجنتو و شماری دیگر به دفاع از تورمن برخاسته‌اند.

در مطلبی که در نیویورک تایمز منتشر شده این بازیگر گفته است این تصادف در اواخر تولید فیلم و پس از آن رخ داد که وی به کارگردان گفت: واینستین تهیه کننده فیلم که تهیه کننده فیلم «داستان عامه پسند» در سال ۱۹۹۴ هم بود در لندن برای وی مزاحمت ایجاد کرده است. تورمن گفت: از انجام این صحنه رانندگی ناراحت بود و خواست بدل‌کار این صحنه را اجرا کند، اما تارانتینو اصرار کرد او باید ماشین را براند و در نتیجه آن تصادفی رخ داد که در نتیجه آن وی دچار جراحت شدید در زانو شد.

تورمن گفته تارانتینو برای اینکه وی را مجبور کند در صورتش تف کرده و زنجیری به گردن او انداخته تا خفه‌اش کند. جسیکا چستین در اعتراض به این رفتار تارانتینو نوشته است: می‌توانم تصور کنم که تارانتینو چطور دارد توی صورت اوما فریاد می‌کشد و او را خفه می‌کند.

وی افزود: چقدر باید شاهد تصاویری از زنان در رسانه‌ها باشیم که نشان دهنده خشونت است؟ کی این چیز‌ها در صنعت سرگرمی به مرحله عادی شدن می‌رسد؟

اپتاو نیز در توییتی تارانتینو را به خاطر نادیده گرفتن ادعا‌های داریل هانا بازیگر «بیل را بکش: ۲» مبنی بر رفتار‌های ناخوشایند واینستین محکوم کرد. وی گفت: آن‌ها هانا را از تور مطبوعاتی کنار گذاشتند. هیچ کس به او کمک نکرد و حالا تارانتینو رفته فیلمی درباره پولانسکی بسازد. چرا باید کسی پیدا شود که از این فیلم حمایت کند؟ همین‌ها دلیل متوقف نشدن واینستین است.

آزیا آرجنتو نیز که یکی از نخستین بازیگرانی بود که علیه واینستین صحبت کرد چنین توییت کرد: واینستین و تارانتینو، چه زوجی! آن‌ها متجاوزان سریالی و تقریبا قاتل هستند. رفتاری که آن‌ها با اوما در این فیلم کردند شوخی نیست. آن‌ها زندگی او را به خطر انداختند، شان او را و سلامتی اش را. بروید به جهنم همه شما آدم‌های مریض.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه کلیپ نوروزی بازیگران زن ایرانی / میکاپ سنگین مریم مومن و یکتا ناصر( فیلم)

جمعی از بازیگران زن ایرانی یک موزیک ویدئوی خلاقانه به مناسبت چهارشنبه سوری و نوروز منتشر کرد.

به گزارش باتو، در این موزیک ویدئو بازیگرانی نظیر یکتا ناصر، مریم مومن، متین ستوده، الیکا عبدالرزاقی، محیا دهقانی، نگار نیکدل و صبا محمدی حضور دارند.

بازیگران زن در این موزیک ویدئو میکاپ ها و لباس های جذاب رنگ سال را پوشیده اند و در بخشی از موزیک ویدئو از آهنگ معروف تو خوبی تو ماهی معین هم استفاده شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد/ فامنین بالگرد اورژانس هوایی را به پرواز درآورد
  • پشت صحنه کلیپ نوروزی بازیگران زن ایرانی / میکاپ سنگین مریم مومن و یکتا ناصر( فیلم)
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • عکس دوستانه منتشر نشده بازیگران زن و مرد قبل از انقلاب در یک تئاتر!
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • سعید راد بستری شد + جزئیات
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • ◄ کیفیت جاده های شمال داد رانندگان را درآورد