Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@02:04:58 GMT

آلپاین A110 زیباترین خودرو سال شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۱۳۹۹

آلپاین A110 زیباترین خودرو سال شد

آلپاین A110 که توسط شرکت آلپاین طراحی می شود و توسط رنو خریداری شده است موفق شد در جشنواره Festival automobile International به عنوان زیباترین خودرو سال ۲۰۱۷ انتخاب شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاید تا دو سال پیش خیلی‌ها با برند آلپاین  آشنا نبودند. این شرکت خودروسازی که با هدف تولید محصولات اسپرت از سال ۱۹۵۵ میلادی کارش را در اروپا شروع کرده بود، چه در زمان مستقل بودن و جه بعد از آن که توسط رنو خریداری شد، تحولات زیادی را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این تحولات به معنی تولید محصول و فعالیت درخشان نبوده، چون آلپاین تا همین دو سال گذشته خیلی پرکار نبوده و از اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی و با معرفی خودروی مفهومی خود بعد از چندین سال، مجددا به عرصه تولید بازگشت.

 

جشنواره Festival automobile International طبق هرساله بهترین های سال را معرفی می کند، در این جشنواره خودرو آلپاین A110 فرانسوی دستاورد زیباترین خودرو سال را به دست آورد.

 

 

 

 

ماشین اسپورت دو صندلی آلپاین که از معماری آلومینیومی بهره میبرد به یک موتور ۴ سیلندری توربوشارژ ۱٫۸ لیتری خطی مجهز شده است و می تواند ۲۴۸ اسب بخار توان و ۲۳۶ پوند بر فوت گشتاور را تولید کند. این توان به وسیله یک سیستم انتقال قدرت هفت سرعته دو کلاجه اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود و شتاب صفر تا صد این خودرو ۵٫۱ ثانیه می باشد. وزن این آلپین A110 حدود ۲۴۰۰ پوند می باشد.شتاب صفر تا ۶۲ مایل آلپین A110 حدود ۴٫۵ ثانیه براورد شده است و سرعت ان در ۱۵۵ مایل و ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود است.

 

قیمت این خودرو فرانسوی ۳۹٫۸ هزار پوند می باشد.

 

آلپاین A110 اسپرت در موتورشو ژنو ۲۰۱۷ رونمایی شده بود.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

یادآور می شود؛ کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6092890

دیگر خبرها

  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • زیباترین شعر‌ها از شاعران بزرگ و معاصر درباره معلم به مناسبت روز معلم
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بازدید رییسی از کارخانه ایران خودرو دیزل