Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-02@14:40:51 GMT

دریافت عوارض در آزادراه قزوین - زنجان آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۱۴۴۴

صراط: دادستان قزوین گفت: شرکت آزاد راه قزوین زنجان و اداره کل راهداری و حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از روز گذشته عملیات بهسازی و ترمیم و ارائه خدمات را شروع کردند، به همین منظور عوارض در این محور از امروز دریافت می‌شود.

به گزارش میزان حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: با دستور دادستانی دریافت عوارض خودرو در محور قزوین - زنجان آزاد شد و از روز گذشته ارائه خدمات عملا در این محور آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شرکت آزادراه‌ها متعهد شدند که در قبال دریافت عوارض، نسبت به رفع مشکل تخریب آسفالت، خاموش بودن روشنایی در فواصل طولانی، ترمیم گاردریل‌هایی که در تصادفات تخریب شده اقدامات لازم را انجام دهند و همچنین برای برخی از کار‌هایی که باید انجام شود آگهی مناقصه داده‌اند

دادستان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه شرکت‌های مذکور از تعهدات خود کوتاهی کنند، به منظور صیانت از حقوق عامه، طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی اضافه کرد: حساب مخصوصی در یکی از بانک‌ها افتتاح شده که تمام وجوه اخد شده از محل درآمد عوارضی در این حساب امانی نگهداری می‌شود و پانزده درصد مستقیما برای ارائه خدمات به مردم در اختیار وزارت راه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان موظف شد نسبت به ایجاد مجتمع‌های خدمات رفاهی در این آزادراه اقدام کنند؛ چراکه برخی برای راه اندازی این مجتمع‌ها مجوز دریافت کرده، اما کار را آغاز نکرده‌اند و چنانچه ظرف هفته جاری اقدامات لازم را آغاز نکنند قرارداد لغو خواهد شد.

گفتنی است: ۲۶ دی ماه با توجه به دریافت عوارض از عوارضی محور قزوین-زنجان و عدم ارائه خدمات ضروری با دستور دادستانی قزوین دریافت عوارض خودرو در این محور ممنوع شد.

در برخی نقاط آزادراه قزوین-زنجان مشکل تخریب آسفالت، خاموش بودن روشنایی در فواصل طولانی، عدم ترمیم گاردریل‌هایی که در تصادفات تخریب شده و مشکلاتی در علائم راهنمایی و رانندگی وجود دارد که با توجه به همین دلایل و تا رفع کلیه عیوب و مشکلات این محور دریافت عوارض از سوی شرکت مربوطه به دستور دادستانی ممنوع شده بود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی گفت: تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس، حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم داریم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال، حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه شاهد ترافیک سنگین هستیم.

شیرانی افزود: ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز، محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان، مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه، محدوده گیلاوند و آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه داریم.

وی با بیان اینکه در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین – رشت تردد روان گزارش شده است، گفت: در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا کمالشهر، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصر آباد تا فرودگاه امام خمینی ترافیک سنگین گزارش شده است.

شیرانی افزود: در محور هراز و آزادراه تهران – شمال بارش باران گزارش شده و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری داریم.

کد خبر 6094965

دیگر خبرها

  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور اعلام شد +جدول
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌ های کشور
  • نرخ جدید عوارض آزادراه‌های کشور
  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ترافیک سنگین صبحگاهی در آزاد راه کرج تهران