Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@23:26:45 GMT

پشت پرده دوستی کثیف مبینا با رییس آژانس هواپیمایی!

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۱۵۶۳

حوادث رکنا: رییس آژانس هواپیمایی فریب طنازی های مبینای مطلقه را خورد.

حتی یک بار هم به ذهنم خطور نکرد که ممکن است همه حرف های همسر صیغه ای ام یک نقشه حساب شده برای اخاذی از من باشد او چنان زیرکانه عمل می کرد که مهر فرزند نداشته ام دردلم جای گرفته بود و نه تنها برای دیدار فرزندم لحظه شماری می کردم بلکه هر هفته صدها هزار تومان برای مخارج او به حساب بانکی اش واریز می کردم تا این که .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

مرد 44 ساله وقتی متوجه شد زن جوانی که حدود 6ماه به عقد موقتش درآمده بود او را فریب داده و هم اکنون با همسر قبلی خود زندگی می کند در حالی که عنوان می کرد ضربه روحی شدیدی خورده است به تشریح ماجرای آشنایی اش با مبینا پرداخت و به مشاور پلیس Police فتا گفت: مالک یک آژانس هواپیمایی در تهران هستم و از وضعیت مالی خوبی برخوردارم اما متاسفانه از چند سال قبل همسرم دچار بیماری سختی شد که این وضعیت مرا به فردی افسرده تبدیل کرده بود، گوشه گیر شده بودم و با هیچ کس رابطه ای نداشتم.نگرانی از بیماری همسرم خیلی مرا آزار می داد که تصمیم گرفتم مدیری برای آژانس استخدام کنم و خودم به استراحت بپردازم. تا این که در میان مراجعه کنندگان برای استخدام، خانم 27ساله ای که مدعی بود مطلقه است و به تنهایی زندگی می کند نظرم را جلب کرد رفتار و برخوردهای صمیمانه او طوری بود که در مدت کوتاهی به او علاقه پیدا کردم حرف هایش بر دلم می نشست و احساس می کردم هم صحبتی با او مرا از حالت افسردگی خارج کرده است این گونه بود که او را به عقد موقت خودم درآوردم و منزلی هم برایش اجاره کردم. اما هنوز 6ماه از این ماجرا نگذشته بود که او به بهانه این که بدون پدر و مادرش نمی تواند در تهران زندگی کند روزی همه لوازمش را جمع کرد و به اصفهان رفت. 20 روز بعد با من تماس گرفت و گفت: فرزندی را باردار است من که از شنیدن این موضوع خوشحال شده بودم با واریزکردن یک میلیون تومان به حساب مبینا از او خواستم به تهران بازگردد اما او مدعی بود در شرایط فعلی باید کنار پدر و مادرش باشد و من تنها از طریق تماس تلفنی با او در ارتباط بودم. او 9ماه بعد تصویر فرزندم را از طریق شبکه های اجتماعی برایم ارسال کرد با دیدن آن نوزاد خواستم به اصفهان بروم اما او گفت: در حال حرکت به سوی شیراز است و هر بار بهانه تازه ای می تراشید ولی تصاویری از فرزندم را برایم می فرستاد و من هم هفته ای 900هزار تومان به حساب بانکی او واریز می کردم تا این که از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم مبینا در این شهر است و با مرد دیگری زندگی می کندوقتی با شکایت من و ردیابی پلیس فتا از طریق شبکه های اجتماعی دستگیر شد، اعتراف کرد که فرزندی در کار نبوده و تصاویر آن نوزاد هم ساختگی بوده است. او گفت این شیوه اخاذی را از یکی از دوستانش آموخته است ولی تصور نمی کرد پلیس فتا بتواند او را در فضای مجازی ردیابی کند و ...برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.   به گزارش تسنیم، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره 3351 و 3350 تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.   مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس