Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کوالالامپور- ايرنا – کميسيون بورس و اوراق بهادار فيليپين هشدار داد که تعداد کلاهبرداري ها با استفاده از ارزهاي ديجيتالي در بازارهاي مالي پولي اين کشور و کشورهاي جنوب شرق آسيا افزايش يافته است و خواستار پيگيري قانوني آن توسط مراجع ذيربط شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از تارنماي «اي‌بي‌اس-سي‌بي‌ان»، کميسيون بورس و اوراق بهادار فيليپين اعلام کرد که از ماه اکتبر سال گذشته ميلادي (مهر 96)، با چهار شرکت و مرکز مبادله ارز ديجيتالي برخورد قانوني داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«خوزه آکينو»، رئيس کميسيون بورس و اوراق بهادار فيليپين اظهار داشت: شرايط به مرحله هشدار رسيده است چرا که تمامي نقل و انتقالات در فضاي مجازي انجام مي‌شود. هيچ دفتري وجود ندارد که بتوانيم به آن مراجعه کنيم و از آن‌ها بخواهيم تا درباره فعاليت هاي خود توضيح دهند.
وي همچنين گفت بسياري از شکايت‌هاي دريافت شده حاکي آن است که قربانيان اين کلاهبرداري‌ها، به راحتي و از طريق ارسال مبالغي به حساب‌هاي بانکي، پول خود را از دست داده اندو اين نوع کلاهبرداري ها در بازارهاي منطقه جنوب شرق آسيا روبه افزايش است.
رئيس کميسيون بورس و اوراق بهادار فيليپين در همين خصوص اظهار داشت که اين کميسيون قانونگذار، در حال تهيه و تنظيم قوانين مناسب براي ارزهاي ديجيتال است و اميد مي‌رود که در سال جاري ميلادي (2018) تصويب شده و به مرحله اجرا در بيايد.
اظهارات کميسيون بورس و اوراق بهادار فيليپين درباره معاملات غيرقانوني با ارزهاي ديجيتالي در حالي مطرح مي‌شود که سنگاپور، اندونزي و مالزي نيز به عنوان ديگر کشورهاي حوزه جنوب شرق آسيا، اعلام کرده اند که تجارت و هر گونه معامله با اين ارزهاي ديجيتالي، غير قانوني است.
آساق****241**1599** انتشار : مريم شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز شنبه‌ ۸ اردیبهشت ماه با افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۷ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۷۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۶۴ هزار و ۳۸۱ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • ال نینو و موج گرما آسیا را سوزانده است
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا