Web Analytics Made Easy - Statcounter

دماوند- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۹۰ کبلومتر راه روستایی در استان تهران طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدزاده بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر دماوند، طی سخنانی گفت: بیش از ۹۰ کیلومتر راه روستایی در ۳۶ پروژه با روش جدید و مصالح کم تر در سال جاری در استان تهران اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر تکمیل می شود...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام طرح‌های آبرسانی در سال جاری، بیش از یک هزار خانوار روستایی شهرستان شاهین دژ از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، محمد اشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل آب‌رسانی به مجتمع دو روستایی هاچاسو و هولاسو و روستای فتح‌آباد شهرستان شاهین‌دژ است، اظهار کرد: آب‌رسانی به مجتمع هاچاسو و هولاسو در حال حاضر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری عملیات اجرایی آن در صورت تخصیص اعتبارات به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح حفر یک حلقه چاه، ۱۱ کیلومتر خط انتقال، ۲۲.۸ کیلومتر شبکه توزیع و ۵۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: با اتمام این طرح ۹۲۰ خانوار روستایی ساکن در این مجتمع از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

اشرفی همچنین از اجرای طرح آب‌رسانی به روستای فتح‌آباد شاهین‌دژ نیز خبر داد و تصریح کرد: این طرح در حال حاضر از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با اتمام آن ۱۲۱ خانوار ساکن در آن از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار می‌شوند.

وی گفت: در اجرای این طرح ۸۰۰ متر خط انتقال، ۲.۹ کیلومتر شبکه توزیع و ۱۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب پیش‌بینی شده است.

کد خبر 751267

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • تکلیف جدا شدن فیروزکوه و دماوند و ری از تهران مشخص شد
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد