Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین کنگره‌ سرداران و ۳۰۰ شهید محله افسریه و یادبود شهدای مدافع حرم منطقه 15 تهران برگزار و در آن از دو خانواده شهید تجلیل شد.


به گزارش شریان نیوز،هفتمین کنگره سرداران و 300 شهید محله افسریه و یادبود شهدای مدافع حرم منطقه 15 تهران روز گذشته (15 بهمن ماه) در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد.

بر اساس این گزارش، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15 تهران درباره برپایی این کنگره اظهار داشت: صدها نفر از شهروندان مومن و ولایی منطقه با حضور در این کنگره یاد و خاطره شهدا را ایام‌الله دهه مبارک فجر گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های این کنگره گفت: سردار قاآنی جانشین نیروی قدس در این مراسم سخنرانی کرد و روایت‌گری و خاطره‌گویی توسط حجت الاسلام صنعت زاده، اجرای گروه همخوانی محراب، مداحی حاج حمید نیک‌دل و تقدیر از خانواده شهید مدافع حرم «تقوی» و شهید دفاع مقدس «مارلیکی« از دیگر برنامه های این مراسم بود.

محمدی در ادامه به برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی ویژه خانواده معظم شهدا و جانبازان در ایام‌الله دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: اعزام به برج میلاد، مجموعه فرهنگی و ورزشی حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، اعزام به نماز جمعه تهران و برگزاری اردوی تهران گردی از برنامه‌های پیش‌بینی برای این خانواده‌های معزز است.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم توسط خانواده معظم شهدا، مدیران و پرسنل منطقه و دیدار و عیادت از جانبازان در بیمارستان «صدر» از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

منبع:دفاع پرس 

پیوستها
حجم فایل: 75 KB دسته بندیایثار و شهادت برچسب هاهفتمین کنگره سرداران300 شهید محله افسریهشهدای مدافع مطالب مرتبط مادر و پدرم در چشم‌انتظاری از دنیا رفتند/ برادرم ما را به تحصیل تشویق می‌کرد
مردان انقلاب - شهید علی انصاری
ثبت بیش از 36 هزار درخواست خانواده ایثارگران در کمیسیون های پزشکی
هرکس در غائله آتش ابراهیم شود آسمانی‌اش می‌کنند
مبتکر مهندسی جنگ را بیشتر بشناسید

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین

پیکر معلم شهید حجت اله یوسفیه پس از ۳۹ سال غربت و چشم‌انتظاری بر روی دستان مردم شهیدپرور ورامین تشییع و در گلزار شهدای حسین رضا (ع) خاک‌سپاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، مراسم تشییع پیکر شهید حجت اله یوسفیه از شهدای دفاع مقدس که پس از 39 سال در شهر سلیمانیه عراق تفحص شده بود، صبح امروز با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور ورامین، خانواده معظم شهدا و مسئولان از میدان امام حسین (ع) به‌سوی میدان امام (ره) بدرقه شد.

شهید حجت اله یوسفیه سال 1364 در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، و پس از 39 سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

پیکر مطهر شهید یوسفیه با استقبال گرم و پرشور مردم دیار پانزده خرداد با گفتن یا حسین و یا زهرا در طول مسیر عطرافشانی و گلباران شد.

مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد

پیکر معلم شهید با همراهی خانواده معزز شهید، مردم و مسئولان به گلزار شهدای حسین رضا (ع) ورامین بدرقه و تدفین شد.

در وصیت‌نامه شهید یوسفیه آمده است که "این خون شهداست که به انسان، انسانیت و حرکت و تکامل می‌دهد و مدرس آزادی و حیات و جاودانگی است."

گفتنی است؛ با رجعت شهید حجت اله یوسفیه مردم شهرستان ورامین، تا کنون 758 شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • کشتارهای جدید اشغالگران در غزه با هدف قرار دادن ۱۱ خانه در رفح و یک مدرسه آنروا
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر