Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیعت با امام و رهبری، وحدت و بصیرت را رمز موفقیت در دوران انقلاب دانست و گفت: امروز هم همین اصول رمز موفقیت و شکست و ذلت دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت ایام الله دهه فجر در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید بیعت می کنیم، گفت: امسال یک بار دیگر وفاداری خود را به اسلام، انقلاب، قانون اساسی، استقلال و آزدی جمهوری اسلامی اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دری نجف آبادی اظهار کرد: ملت ایران با بصیرت، معرفت و آگاهی که طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به کسب کرده همواره آماده حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

وی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه و وحدت، همدلی و انسجام ملت ایران فراهم شده است و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرت های منطقه و جهان محسوب می‌شود.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه امام و شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند، اظهار کرد: امروز این وظیفه ما است تا راه امام و شهدا را ادامه داده تا انقلاب اسلامی در مسیر اصلی حرکت کند.

مسئولان در راستای رفع کمبودها و مشکلات مردم تلاش کنند 

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه مسئولین وظیفه سنگینی بر عهده دارند، بیان کرد: امروز به واسطه کمبودها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد بار مسئولیت مسئولان به واسطه مسئولیتی که پذیرفته‌اند بسیار سنگین است و باید تلاش کنند که کمبودها و مشکلات مردم کمتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دشمنی دشمنان هیچگاه پایانی ندارد، افزود: برای مقابله با توطئه های دشمنان باید آمادگی های لازم را در جبهه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، مبارزه با چالش های اجتماعی و فضای مجازی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ملت ایران باید در برابر این همه توطئه های دشمنان با توکل بر خدا به صورت یکپارچه و منسجم بایستد و از ظرفیت های که در بخش های مختلف در اختیار دارد به خوبی استفاده کند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه استکبار از عمق وجود با ملت ایران دشمنی دارد، بیان کرد: روز به روز هم با اعمالی که انجام می دهند چهره واقعی آنها برای مردم نمایان‌تر می شود و ملت ایران در برابر چنین دشمنان جنایتکاری چاره ای جز ایستادگی، مردانگی، شجاعت، مقاومت، بصیرت و وحدت کلمه ندارد.

وحدت کلمه، بصیرت و فداکاری رمز موفقیت انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیعت با امام و رهبری، وحدت و بصیرت را رمز موفقیت در دوران انقلاب عنوان کرد و افزود: امروز هم همین اصول رمز موفقیت و شکست و ذلت دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن ماه قرار داریم، بیان کرد: ملت ایران بار دیگر به صورت یکپارچه در این روز عزیز به میدان خواهند آمد و بار دیگر بیعت مجددی را با امام و رهبری و شهدا داشته و به دشمنان نشان خواهند داد که همچنان در مسیر انقلاب قرار دارند.

امام جمعه اراک در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد خوب نیروی انتظامی در برخورد با حوادث دی ماه امسال در استان گفت: نیروی انتظامی در حوادث اخیر با هوشیاری وارد صحنه شد.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال فرصت برای اجرای برنامه ها و توطئه‌های خود هستند، افزود: بسیاری از این موارد قابل پیشگیری است و لازم است تا اقدامات اساسی در این راستا از سوی مسئولان صورت بگیرد.

درس های مکتب فاطمی در تمامی لایه های جامعه نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: این ایام تقارن بسیار مبارکی است که باید به نحوه مطلوبی از آن بهره برداری کنیم و باید درس های مکتب فاطمی در تمامی لایه های جامعه نهادینه و در سطح وسیع آموزش داده شود.

وی حضرت فاطمه (س) را شهیده راه امامت و ولایت دانست و ادامه داد: این بانوی بزرگور الگوی مناسبی برای تمام مردان و زنان جامعه است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

نیروهای نظامی و امنیتی پاسدار ارزش‌های اسلامی هستند

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی استان مرکزی هم در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه و تسلیت ایام فاطمیه گفت: نیروهای نظامی و امنیتی همواره پاسدار ارزش های اسلامی بوده و در این راه ثابت قدم هستند.

عزیزی به حوادث اخیر در استان مرکزی اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی با همکاری سپاه روح الله و بسیجیان موفق شد در کوتاه ترین زمان ممکن امنیت و آرامش را برای مردم استان فراهم کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با علما و روحانیان اهل سنت با بیان اینکه کشور از نظر امنیتی شرایط مناسبی دارد، اظهار کرد: امنیتی که امروز در کشور داریم یک نعمت است که در کشورهای همجوار وجود ندارد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی وحدت اهل سنت و تشییع تالش را مثال زدنی دانست و گفت: تمام نقشه‌های دشمنان نظام برای اختلاف افکنی بین اهل تسنن و تشیع تاکنون با هوشیاری مردم و مسؤولان به ویژه علمای گرانقدر ناکام مانده است.

وی افزود: کشورهای غربی به دنبال کم رنگ کردن شئونات اسلامی و معرفی نادرست اسلام و ترویج رفتارهای غیر اخلاقی و غیر اسلامی هستند که هوشیاری خانواده‌ها در بی اثر کردن این توطئه فرهنگی دشمنان تأثیر گذار است.

مدیر کل دادگستری گیلان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه تالش، وحدت بین شیعه و سنی است، گفت: روحانیان اهل سنت همیشه همراه و پشتیبان ولایت فقیه هستند و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و نقش بسزایی در رشد و تعالی جامعه و بنیان خانواده‌ها دارند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در پایان خواستار حضور و همکاری نخبگان، ریش سفیدان و علمای اهل سنت در حل اختلافات مردمی قبل از رسیدن مشکلات به محاکم دادگستری شد.

کد خبر 6094145

دیگر خبرها

  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو