Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان تاکسیرانی همدان با بیان اینکه تاکسیداران سفیران فرهنگی، اجتماعی، توریستی و ترافیکی شهر هستند گفت: این قشر با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم میکنند و ما تمام تلاش خود را جهت رفع مشکل آنان انجام خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ تاکسیداران همدانی با مشکلاتی فراوانی دست و پنجه نرم میکنند در گزارش قبلی  خبرنگار صبح الوند با رفتن به جمع آنان به بررسی مشکلاتشان پرداخته و قول داده بود که این موضوع را از مسئولین مربوطه پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به همراه تاکسیداران به سراغ مدیر سازمان تاکسیرانی همدان رفتیم تا جواب سئوالاتمان از این مسئول را  پیگیر شویم.

رانندگان سفیران فرهنگی، اجتماعی، توریستی و ترافیکی شهر هستند

مهران حاجیان، مدیر سازمان تاکسیرانی همدان با بیان اینکه رانندگان زحمت کش سفیران فرهنگی، اجتماعی، توریستی و ترافیکی شهر ما هستند گفت: ما هر اندازه بتوانیم از لحاظ فرهنگی و در آمدی این قشر زحمتکش را حمایت می کنیم.

 

 

مدیر سازمان تاکسیرانی همدان در ادامه با اعلام اینکه رانندگان در برخی مواقع مسافری را بدون هیچ دستمزدی  و با روی گشاده به مقصد می رسانند گفت: ما این انتظار را داریم که این روحیه در بین این قشر تقویت شود به گونه ای که امکان پذیری این مهم برای رانندگان سخت شده است که بخواهند از جیب خود مایه بگذارند در صورتی که درآمدشان هم تحت شعاع قرار گرفته است.

*بیمه سلامت رانندگان راه اندازی شده است

وی در خصوص بیمه سلامت رانندگان تاکسی با اشاره به اینکه طی پیگیری های متعدد این مهم بیش از دو ماه است که برای رانندگان برون شهری راه اندازی شده است بیان کرد: در حوزه تاکسی درون شهری و حوزه بار برون شهری رانندگان هرزمان که دچار مشکل شوند می توانند با گواهی معتبر پزشکی حداقل حقوق خود را دریافت کنند و حق بیمه خود را هم پرداخت نکنند به گونه ای که این باید سال ها پیش اجرا می شد که اکنون با پیگیری های لازم اجرا شده است.

 

 

*تخفیف75 درصدی رانندگان از معاینه فنی هیدرو استاتیک

حاجیان در بحث تست معاینه فنی هیدرو استاتیک بابیان اینکه یک تست بسیار گران برای رانندگان است اظهار کرد: در این راستا با شرایط ویژه و دریافت نامه از سازمان تاکسیرانی رانندگان می توانند از ۷۵درصد تخفیف بهره مند شوند.

*در تلاشیم اتوبوس ها را از رینگ اول میدان امام  حذف کنیم

وی در خصوص مشکلات اتوبوس در خیابان های اطراف میدان که تاکسیداران را با مشکلاتی روبه رو کرده است افزود: در این راستا اقداماتی در خیابان شریعتی انجام شده است به گونه ای که در تلاش هستیم تا شرایطی را به برای اتوبوس ها ایجاد کنیم تا در حد امکان از رینگ اول حذف شوند به دلیل آنکه ممکن است طی چند سال آینده خیابان های دیگر میدان امام نیز به پیاده راه تبدیل شوند.

*شروع فعالیت تاکسی بر خط ها از روزهای گذشته

مدیر سازمان تاکسیرانی همدان  با بیان اینکه در راستای حل مشکلات تاکسیداران در حال انجام اقداماتی هستیم افزود: بحث تاکسی بر خط ها در حال بررسی است به گونه ای که از امروز تاکسی بر خط ها بصورت قانونمند توسط شرکت آی تاکسی که مجوز کشوری دارند شروع به فعالیت می کنند.

وی با اعلام اینکه این طرح درآمد تاکسیداران را تقویت می کند عنوان کرد:  تاکسی برخط ها  و تاکسی های اینترنتی درصدی از مسافران را جابجا می کنند به گونه ای که باعث تحت شعاع قرار گرفتن  درآمد رانندگان تاکسی شده اند.

 

حاجیان با اشاره به اینکه تمام اقدامات انجام شده در راستای کمک به در آمد تاکسی داران در حال انجام است گفت: در صدد آن هستیم تا تمام راهکاری کمک به در آمد رانندگان تاکسی را مکورد بررسی قرار دهیم  که اینم مهم سبب ایجاد یک بالانس شده و رانندگان را در پرداخت اتقساط نیز یاری می کند.

 

 

*بانک رسالت تاکسیداران را در گرفتن وام حمایت می کند

وی با اعلام اینکه طی تمهیدات انجام شده با بانک رسالت در دو حالت تاکسیداران را در بحث گرفتن وام های بدون سود حمایت خواهیم کرد گفت: از جمله این راهکار ها بانکداری اجتماعی است که از چند روز گذشته آغاز شده و تاکسداران می توانند با پرداخت ۲۰۰هزار تومان از مواهب بانکداری اجتماعی بهره مند و وام های چند میلیون تومانی دریافت کنند.

مدیر سازمان تاکسیرانی همدان بیان کرد: در بحث فرم یارانه طی انعقاد تفاهم‌نامه با بانک رسالت رانندگان زحمتکش در حوزه تاکسی  و بار می توانند با انتقال فرم یارانه به حساب بانک رسالت نفری ۳میلیون تومان وام بدون بهره و ضامن برای حل مشکلات خود دریافت کنند.

وی با اشاره به ورود گردشگران به شهر وجود قطار های دارای واگن اتوبوسی و همچنین کاهش مسیر همدان به تهران  و افزایش حجم مسافر تهران به همدان با بیان اینکه این ها تماما سر ریز در آمد است گفت: با وجود تاکسی های وی آی پی و شرایطی که در نظر گرفته شده است تماما به افزایش درآمد تاکسی داران کمک خواهد کرد.

 

 

*در پرداخت اقساط نوسازی خودرو به رانندگان کمک می کنیم

مدیر سازمان تاکسیرانی همدان با اشاره به اعتراض رانندگان در خصوص پرداخت اقساط آن بابیان اینکه در حد توان به آن ها کمک می شود بیان‌ کرد: به هرطریقی برای پرداخت این اقساط به رانندگان کمک خواهد شد.

وی در ادامه از رونمایی کارت هوشمند در روز های آتی خبر داد و افزود: طی درخواست رانندگان تاکسی مبنی بر اینکه اداره کل راهداری به مجوزهای حوزه تاکسی بار کارت هوشمند می دهد وما نداریم از امروز کارت هوشمند نیز در حوزه تاکسی و و بار و پیک موتوری در بین رانندگان توزیع خواهد شد که اطلاعات‌ آن ها در چیپ ثبت شده و در تمام نقاط می توان از آن ها استفاده کرد.

حاجیان در خصوص مشکلات مرخصی رانندگان بابیان اینکه چندین ماه است به صورت اینترنتی رانندگان مرخصی گرفته و یا مرخصی های خود را تمدید می کنند افزود: در بحث مشکلات خرید و فروش رانندگان نیز طرح آپ خرید و فروش به تازگی انجام شده است که با این وجود بسیاری از مشکلات رانندگان مرتفع خواهد شد.

وی در ادامه در بحث شبیه ساز با بیان اینکه در حوزه آموزشی   یک سرو گردن نسبت به شهر های دیگر بالاتر باشیم اظهار کرد: در این راستا در بحث شبیه ساز و سیمیلیتور در حال رایزنی با جهاد دانشگاهی هستیم و این به گونه ای است که مراحل آخر را سپری می کند.

*سیستم نوین آموزشی شبیه ساز راهکاری برای تمدید و صدور کارت های شهری

وی در این راستا گفت امید است رانندگان برای تمدید و صدور کارت های شهری و مجوز فعالیت خودرو بتوانند از سیستم نوین آموزشی شبیه ساز استفاده کنند‌.

حاجیان با اشاره به بحث پرداخت های خرد الکترونیکی بابیان اینکه این مهم می تواند به درآمد رانندگان کمک کند افزود: با توجه به استارت آپ های بسیار زیادی که در این زمینه می تواند انجام شود همه جوره سینه سپر کرده و مدلی را انتخاب می کنیم  که در حوزه ی درآمد  تاکسی رانی به ما کمک کند.

 

وی به صندوق قرض الحسنه تاکسی رانی اشاره کرد و گفت: این مهم یکی دیگر از راه های حمایت از تاکسی داران است.

مدیر سازمان تاکسیرانی همدان با اشاره به دو اقدام انجام شده در شهر همدان در حوزه تاکسی رانی کشور گفت از جمله آن ها  ضمانت است که به علت مشکلات حقوقی انجام نشده است که اکنون با پیگیری های لازم انجام شده است که بانک ملت و تجارت که عامل پرداخت وام نوسازی بودند با بانک تجارت و ملت تفاهم نامه ای  منعقد شده است که سازمان تاکسیرانی ضامن تاکسی داران شود.

حاجیان با بیان اینکه از شورای اسلامی شهر درخواست شده که با روی گشاده از ان استقبال کردند گفت: طی درخواست سازمان تاکسیرانی که با تایید شهردار انجام شده است هر نوسازی که از ابتدای دی ماه تا پایان سال توسط تاکسیرانی و خوردو های فرسوده به خصوص  پیکان انجام دهند از تمام مواهبی که در سال آینده عوارضی دارد رایگان خواهد شد به گونه ای که تا سه سال دفترچه آن ها تمدید می شود.

وی در این راستا بابیان اینکه این هزینه نیز برای سرویس مدارس رایگان خواهد شد گفت: برای نقل و انتقال نیز این‌مهم رایگان انجام می شود که تمام این ها برای رانندگان امتیاز خواهد بود.

مدیر سازمان تاکسیرانی همدان  در ادامه با بیان اینکه پیگیر مانیتورینگ حوزه ترافیکی هستیم تصریح کرد: این طرح توسط تاکسی بر خط ها استارت زده خواهد شد.

وی با توجه اینکه بانک شهر از سال ۹۲ قرار داد بسته بود که این طرح آن را انجام دهد گفت: این مهم از نظر شرایط فنی فرهنگی، اجتماعی از نظر بازخورد و رویکرد دارای شرایط پیچیده ای است .

حاجیان با اعلام اینکه در حال انتخاب مدلی برای  پرداخت هستیم افزود: انواع روش های استفاده از این طرح در حال انجام است که بتواند رضایتمندی مردم را ایجاد کند.

 

 

 وی در خصوص بحث تاکسی بر خط ها با اشاره به اینکه تمام حرکات آن ها آنالیز است گفت: در بحث پرداخت الکترونیک با توجه به دستگاه هایی که در نظر گرفته شده آنالیز تاکسی بر خط ها به راحتی انجام می شود

مدیر سازمان تاکسیرانی همدان  در با بیان اینکه در سال آینده شاهد یک رویکرد مناسب در حوزه ی تاکسیرانی خواهیم بود تصریح کرد: امید است با وجود اقدامات انجام شده وضعیت تاکسیرانی شهر همدان یک‌سرو گردن بالاتر از شهر های دیگر باشد .

حاجیان در پایان با اعلام اینکه با ورود به سال ۲۰۱۸و همایش گردشگری در شهر تاکسی داران باید در این حوزه همکاری لازم را انجام دهند گفت: تا پایان سال نوسازی خودرو ها را انجام دهند.

انتهای پیام/

پاسخ مدیر سازمان تاکسیرانی همدان به تاکسیداران دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار میلیارد تومان؛ بدهی بیمه‌ها به نظام سلامت

 

سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگارسلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، در رابطه با وضعیت نظارت بر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دولتی با توجه به مراجعات زیاد مردم و ابراز نارضایتی برخی از افراد از نحوه ارائه خدمات و برخورد پرسنل باآن‌ها اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما برای سال ۱۴۰۳ افزایش رضایت مراجعان است. اینکه گفته می‌شود که افراد از ارائه خدمات ناراضی هستند باید سنجشی انجام شده باشد تا به این موضوع پی‌برد.

وی افزود: همیشه افرادی که از دریافت خدمات رضایت ندارند صدای بلندتری دارند و افرادی که رضایت داشته باشند معمولا ساکت هستند. بر همین اساس ما برای سنجش میزان رضایت افراد مراجعه کننده، یک سامانه نظرسنجی را فعال کرده‌ایم تا علاوه بر سنجش میزان رضایت دلایل ناراضی بودن افراد را هم مشخص کرده و بتوانیم عوامل نارضایتی را کاهش دهیم.

کریمی بیان کرد: یکی از دلایل نارضایتی بیماران ممکن است این باشد که برای تهیه برخی ملزومات پزشکی بیمار یا همراه بیمار را به داروخانه‌ها و فروشگاه‌های بیرون از بیمارستان هدایت می‌کنند که برای رفع این موضوع ما در بسته کاهش فرانشیز تمام پول بیمارستان‌ها را پرداخت کرده‌ایم بنابراین اینکه به دلیل یک بیمار را برای تهیه یک وسیله به بیرون از بیمارستان هدایت کنند یک تخلف محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: از سوی گاهی به دلیل تعلل بیمه‌ها در پرداخت مطالبات بیمارستان‌ها و عدم نقدینگی موجود توانایی خرید یک وسیله برای بیمارستان کاهش پیدا کرده و در نتیجه خدمت مورد نیاز هم به سختی ارائه می‌شود همین موضوع هم می‌تواند موجب کاهش نارضایتی بیمار شود.

معاون درمان وزیر بهداشت بیان کرد: اگرچه وزارت بهداشت بیش از ۳۰۰ دستگاه یک میلیون دلاری مانند دستگاه‌های آنژیوگرافی، پت اسکن و دستگاه‌های شتاب دهنده را در بیمارستان‌های کشور توزیع کرده‌ایم. با این حال بیش از ۹۰ درصد درآمد مراکز دولتی از بیمه تأمین می‌شوند وقتی که بیمه نتواند پول این مراکز را پرداخت کند وضعیت سختی برای آنها به وجود آمده و نمی‌توانند خدمات با کیفیت را ارائه کنند.

کریمی در ادامه با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی مطالبات تیرماه را تسویه کرده است و مطالبات هشت ماه مراکز درمانی از سوی این سازمان بیمه تأمین نشده است، گفت: بیمه سلامت نیز مطالبات بسته صعب‌العلاج سال ۱۴۰۱ را به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت نکرده است.

معاون درمان وزیر بهداشت افزود: میزان بدهی بسته صعب‌العلاج یک هزار میلیارد توان است. ۱۳ هزار میلیارد تومان بدهی تأمین اجتماعی به مراکز دولتی و دانشگاهی بدهکار است، ضمن اینکه علاوه بر بسته صعب‌العلاج بیمه سلامت هم از آبان‌ماه تا امروز به مراکز دولتی و دانشگاهی بدهکار بوده که با احتساب این مطالبات و سایر مطالبات دیگر می‌توان گفت که بیمه‌ها حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان به دانشگاه‌های علوم پزشکی بدهکار هستند.

وی افزود: با توجه به تورم موجود، این مطالبات چالش‌های زیادی را برای ما به وجود می‌آورد. از سوی دیگر تعرفه‌ها نیز سرکوب شده و هنوز ابلاغ نشده احتمالا ابلاغ آن به پایان سال موکول شود که این خود مشکلات عدیده دیگری را به وجود می‌آورد.

انتهای پیام/

یاسر مختاری

دیگر خبرها

  • سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات تاکسی ارتقا یافت/ دسترسی آسان و بهبود خدمات در سیما تاکسی پلاس
  • راه اندازی شش ایستگاه سلامت نوروزی در استان همدان
  • ۶۰۰ تاکسی فرسوده در ارومیه نیاز به نوسازی دارد
  • برنامه پیشگیری نخستین برای هزار روز اول زندگی فرد اجرا می‌شود
  • بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه / ۲ میلیون بیمار نشان‌دار در صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج
  • هزار روز اول تولد، زمان طلایی پیشگیری از بیماری هاست
  • بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه/۲ میلیون بیمار نشان‌دار در صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج 
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان؛ بدهی بیمه‌ها به نظام سلامت
  • (عکس) تاکسی جدید ایران خودرو در راه بازار
  • پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان به بیش از یک‌هزار مرکز و موسسه درمانی کرمانشاه