Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح اقتصاد مقاومتی پرورش و تکثیر گل‌های زینتی و آپارتمانی همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر در ارطه قائم‌شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، در پنجمین روز از آغاز دهه مبارک فجر یک واحد پرورش گل و گیاه در ارطه با همت آقای آراسته و با دریافت تسهیلات از بسیج سازندگی به مبلغ ده میلیون تومان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آراسته مدیر این واحد تولیدی در شهر ارطه صبح امروز در مراسم افتتاح این واحد پرورش گل و گیاه، اظهار کرد: ابتدا این واحد در فضایی به وسعت 30 متر از سال 92 و با هزینه ابتدایی 8 میلیون تومان آغاز به کار کرد که مقدمات آن گذراندن دوره‌های آموزشی در کلاس‌های فنی و حرفه‌ای و تامین هزینه ابتدایی آن بود که با توکل بر خدا توانستم شروع کنم و اکنون ضمن تکثیر و توسعه این واحد تولیدی 10 هزار گلدان از نوع گل‌های زینتی و آپارتمانی که اکثر آن از نوع کاکتوس است و افزایش فضای تولید از 30 متر به 100 متر توانستم در این کار پیشرفت داشته باشم.

وی افزود: ارزش مالی این گل‌ها به مبلغ 100 میلون تومان است که در کنار آن به پرورش 700 نوع گل دیگر نیز می‌پردازیم که به روش‌های بذری، قلمه و پیوندی تولید و تکثیر می‎شوند.

آراسته در پایان خاطرنشان کرد: مشخصه این گل‌ها دارا بودن تیغ بوده و خاصیت منحصر به فرد مدل پهن برگ و تیغ دار آن باعث جذب امواج الکترونیکی در محیط زندگی انسان و جلوگیری از وارد کردن صدمه به انسان می‌شود.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی فیض اللهی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با پیگیری فرمانداری بهار، جهاد کشاورزی و اتحادیه آرد و نان شهرستان بهار و در راستای ایجاد توازن در نانوایی‌های شهر بهار یک واحد نانوایی بربری در خیابان شهید بهشتی افتتاح شد که از کیفیت مرغوبی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی از مقوله‌هایی که در طی سالهای اخیر سعی کرده‌ایم در کمیته آرد و نان به آن توجه کنیم توازن نانوایی‌ها در سطح شهر بهار بوده است، در این راستا سال گذشته شاهد آغاز به کار نانوایی در بلوار بسیج، در شهرک فرهنگیان و افتتاح نانوایی در مسکن مهر بودیم، امسال نیز با افتتاح نانوایی بربری در بلوار شهید بهشتی قسمتی از این هدف تأمین شد.

فرماندار شهرستان بهار در خصوص تعداد نانوایی‌های سطح شهر و شهرستان گفت: از ۱۲۶ نانوایی کل شهرستان ۳۱ نانوایی در شهر بهار مستقر است که هم اکنون ۱۸ واحد پخت لواش، ۹ واحد پخت سنگک و ۴ واحد مخصوص پخت بربری است.

کد خبر 6085773

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • کاشت هل در گلدان به آسان ترین روش در خانه
  • نانوایی‌های شهر بهار به ۳۱ نانوایی افزایش یافت
  • تولید و تکثیر قارچ‌کُش گیاهی فناور به روش ضدبیولوژیکی/ با قارچ‌کُش‌های شیمیایی خداحافظی کنید
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل
  • تولید ماهانه ۲۵ هزار گیاه زینتی در سرای نوآوری کشت‌بافت رفسنجان/ رشد ۵ برابری درآمدها در دو سال
  • مولدسازی وقف در گلستان؛ نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» در مرکز استان افتتاح شد
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • توسعه دام سبک صنعتی رومن در گلستان