Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@16:36:10 GMT

صمیمی رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۲۶۹۱

صمیمی رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین شد

به گزارش ایسکانیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولین صبح امروز دوشنبه 16 بهمن ماه راس ساعت 14 صبح در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد. محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست این مجمع را بر عهده داشت. شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته نماینده کمیته ملی المپیک بود. محمدشروین اسبقیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولین 9 کاندیدا به نام های محمدرضا باباگلیان، عباس باغستانی، داود حیدری، ایرج رحمانی، حمیدعلی صمیمی، کرم اله علیمرادی، غلامحسین غنی، جهانگیر فدایی، محمد میرزایی جابری با یکدیگر رقابت می کردند.

در ابتدای مجمع، محمدرضا باباگلیان، جهانگیر فدایی و غلامحسین غنی انصراف دادند تا انتخابات با شرکت 6 کاندیدا آغاز شود.

در ادامه و پس از آغاز مجمع کرم اله علیمرادی و داوود حیدری هم بعد از 10 دقیقه سخنرانی و ارائه برنامه انصراف دادند تا تعداد انصرافی ها به عدد 5 برسد. در این میان حیدری به نفع ایرج رحمانی کنار کشید.

در انتها نیز محمد میرزایی جابری پس از انتقاد از دوقطبی شدن فضای انتخابات و سرودن شعر به نفع رحمانی کنار کشید تا در نهایت انتخابات بین 3 گزینه باقی مانده یعنی حمیدعلی صمیمی، ایرج رحمانی و عباس باغستانی برگزار شود.

در نهایت و پس از رای گیری از میان 43 رای ماخوذه از اعضای مجمع، محمدعلی صمیمی با کسب 24 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون جانبازان و معلولین در 4 سال آتی انتخاب شد تا دوران صدارت 27 ساله محمود خسروی وفا در این فدراسیون رسما پایان یابد.

ایرج رحمانی 18 رای و عباس باغستانی 1 رای کسب کردند.

602

فدراسیون ورزش ایران جانبازان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی