Web Analytics Made Easy - Statcounter


رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از احتمال تعطیلی مدارس تمام مقاطع تحصیلی در روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه با توجه به وضعیت قرمز آلودگی هوای تهران خبر داد.

علیرضا راهپیما در گفتگو با امتداد نیوز، درباره وضعیت تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا و تعطیلی مدارس شهر تهران گفت: با توجه به بالا رفتن شاخص آلودگی هوای پایتخت که در وضعیت قرمز( شاخص ۱۵۰ تا ۲۰۰) قرار گرفته است و شاهد تداوم آلودگی هستیم به احتمال زیاد مدارس شهر تهران فردا نیز تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر منتظر اعلام نهایی تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا هستیم و هر زمان که به ما ابلاغ شود، وضعیت دایر بودن یا نبودن مدارس را از طریق رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

امروز مدارس مقاطع پیش دبستانی، مهدکودک و دبستان با شاخص آلایندگی ۱۴۴ تعطیل شد. راهپیما در پاسخ به این سوال که با توجه به بالا رفتن شاخص آلودگی هوا و قرار گرفتن در وضعیت قرمز چقدر احتمال دارد مدارس پاستخت در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل شود، این احتمال را بسیار بالا عنوان کرد.

true برچسب ها : آلودگی هوا تعطیلی مدارس علیرضا راه پیما true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق