Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@02:57:16 GMT

تحسین «نعینع» پس از تلاوت سیدجواد حسینی + عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۳۲۵۸

تحسین «نعینع» پس از تلاوت سیدجواد حسینی + عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سیدمحمدجواد حسینی، قاری بین‌المللی کشورمان از چهارم  الی بیست و یکم بهمن‌ماه برای تلاوت در محافل کشور بنگلادش اعزام شده است.

در این سفر قرآنی، احمد احمد نعینع و المعتصم بالله العسلی نیز سیدجواد حسینی را همراهی می‌کنند.

 سیدمحمدجوادحسینی که از روز 4 بهمن ماه به بنگلادش سفر کرده است، کماکان در محافل مختلف این کشور به اجرای برنامه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سلسله محافل را موسسه «اقرا» در بنگلادش برگزار می‌کند که قدمت بسیار زیادی دارد و از گذشته تاکنون قراء بزرگی را به ویژه از کشور مصر به این کشور دعوت کرده که از میان آن‌ها می‌توان: مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، خلیل الحصری، کامل یوسف بهتیمی، شیخ ابوالمعاطی، شیخ بسیونی و ... را نام برد و امسال هم استاد نعینع به این محافل دعوت شده است.

همچنین اساتید قرآنی کشورمان نیز بارها به این محافل دعوت شده‌اند؛ اساتیدی همچون جواد پناهی، عباس امام جمعه ، محمد عباسی و ... از آن دسته‌اند.

مسئولیت برگزاری این محافل نیز برعهده قاری مطرح بنگلادش شیخ احمد بن یوسف الازهری است که خود در دانشگاه الأزهر مصر تحصیل کرده است.

برنامه های امسال از روز 4 بهمن آغاز شده و تا 20 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت که امسال نیز همچون سنوات قبل برترین قاریان جهان اسلام در آن حضور دارند که از میان آن‌ها می‌توان به حضور احمد احمد نعینع، قاری مصری و سیدمحمدجواد حسینی اشاره کرد.

نکته قابل توجه در این برنامه‌ها، حضور جمعیت چند ده هزار نفری عاشقان و مشتاقان کلام وحی است که خود باعث ایجاد شور و شوق بسیاری در محافل شده و بر روی تلاوت قاریان نیز تأثیر فراوانی نهاده است.

قاری بین‌المللی کشورمان سیدمحمدجواد حسینی با اجراهای بی‌نظیر و ماندگار خود، فضای متفاوتی نسبت به سایر قراء ایجاد کرده و این امر باعث شده بسیار مورد توجه و تکریم قرار گیرد به گونه‌ای که هنگام تلاوت ایشان، یک صدا وی را تشویق می‌کنند.

حتی سایر قاریان ممتاز و به ویژه احمد نعینع نیز بسیار تحت تاثیر قرار گرفته و اذعان داشته‌اند که تلاوت‌های این قاری با سایر قراء ایرانی تفاوت دارد و آن هم خشوع و پر حس بودن این تلاوت‌هاست و وی را بسیار تحسین کرده‌اند؛ همچنین قابل ذکر است که استاد احمد نعینع نیز قرار است اجازه قرائت حفص را به قاری بین‌المللی کشورمان سیدمحمدجواد حسینی اعطا کند و این خود افتخار بسیار بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود.

گفتنی است که تلاوت‌های این محافل در شبکه‌های تلویزیون بنگلادش به صورت زنده پخش می‌شود و طی روزهای آینده از طریق کانال رسمی سیدمحمدجواد حسینی منتشر خواهد شد.

در ادامه تصاویری از این برنامه‌ها و چند مقطع تصویری ارائه می‌شود.

مقطع شماره یک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت مقطع شماره دو کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت مقطع شماره سه کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت

مقطع شماره چهار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محافل قرآنی در اردبیل در ماه مبارک رمضان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • مسابقه قرآنی «و رتل»؛ در پی کشف صوت‌های قاریان ناشناخته
  • برگزاری محافل قرآنی در اردبیل در ماه مبارک رمضان
  • ۵ نفر از مشاهیر بازار تهران
  • استوری تحسین برانگیز آرنولد برای هادی چوپان
  • با ۵ نفر از مشهورترین تجار و کسبه بازار تهران آشنا شوید
  • کابوس ستاره یونایتد: حذف از تیم ملی برزیل
  • تلاوت سوره کوثر توسط رهبر انقلاب (فیلم)
  • برگزاری محافل قرآنی در شهرستان خوشاب
  • این ۵ نفر مشهورترین تجار و  کسبه بازار تهران بودند
  • حرکت جوانمردانه هادی چوپان جهانی شد + فیلم | گرگ پارسی تحسین همگان را برانگیخت