Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل بانک ملت از چند شرکت زيرمجموعه گروه صنعتي گلرنگ بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمد بيگدلي در سفر به استان قزوين که بهمن اسکندري معاون مديرعامل، مسعود نصر اصفهاني مدير امور بانکداري شرکتي، مجيد ابراهيمي مدير امور اعتباري و محمدرضا جنگجو مديرکل بانکداري شرکتي، وي را همراهي مي کردند، از بخش هاي مختلف چند شرکت زيرمجموعه گروه صنعتي گلرنگ ديدن کرد و از نزديک در جريان توليد محصولات اين شرکت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل بانک ملت همچنين در ديدار با دکتر فضلي مديرعامل گروه صنعتي گلرنگ، راه هاي تقويت همکاري في ما بين را مورد بررسي قرار داد.
وي مجموعه گلرنگ را از افتخارات ملي کشور خواند و گفت: بانک ملت براي کمک به اجراي طرح هاي توسعه اي اين گروه، آمادگي کامل را دارد تا بدين ترتيب بتواند نقشي در اشتغال آفريني بيشتر اين مجموعه ايفا کند.
دکتر بيگدلي با تاکيد بر اين نکته که بانک ها و مجموعه هاي توليدي و صنعتي کشور بايد دست به دست هم بدهند تا اقتصاد کشور شکوفا شود، ادامه داد: دولت هم بايد از شرکت هايي که داراي اعتبار و خوشنامي در توليد و اشتغالزايي دارند، بيشتر حمايت کند.
به گفته وي، استفاده صحيح از سرمايه، اشتغالزايي و توليد محصول مبتني بر نياز کشور، از ويژگي هاي گروه صنعتي گلرنگ است که خود به معناي تحقق اقتصاد مقاومتي است و بانک ملت هم وظيفه خود مي داند تا تمام تلاش خود را براي به ثمرنشستن طرح هاي چنين شرکت هايي به کار بگيرد.
دکتر فضلي، مديرعامل گروه صنعتي گلرنگ نيز با قدرداني از حمايت هاي بانک ملت به ويژه در سال هاي اخير، اظهار داشت: بي ترديد بخشي از موفقيت هاي اين گروه، مرهون حمايت ها و تلاش هاي بانک بزرگ ملت است.
وي با اظهار اميدواري نسبت به اين که گروه صنعتي گلرنگ با کمک بانک ملت در زمينه صادرات نيز موفق عمل کند، خاطرنشان کرد: ما به يک رابطه برد- برد و در عين حال بلندمدت فکر مي کنيم و بي ترديد تقويت اين تعاملات، روي اقتصاد ملي، اثرگذاري مطلوبي خواهد داشت.
به گفته وي، هرچه سيستم بانکي قوي تر عمل کند بخش توليد نيز با قدرت بيشتري به پيش خواهد رفت، حمايت هاي بانک ملت را باعث دلگرم شدن مديران اين گروه براي توليد و در نتيجه اشتغالزايي بالاتر و تلاش بيشتر براي شکوفايي هرچه بيشتر اقتصاد کشور عنوان کرد.
بهمن اسکندري، معاون مديرعامل بانک ملت در امور بانکداري شرکتي و تجاري هم در سخناني اظهار داشت: بايد به مديران گروه صنعتي گلرنگ تبريک گفت که با جذب نيروهاي متخصص، باکيفيت و وفادار موجبات رشد و توسعه هرچه بيشتر اين گروه را فراهم آورده اند.
در پايان اين ديدار، لوح سپاس کارآفرين برتر از سوي مديرعامل بانک ملت به دکتر فضلي مديرعامل گروه صنعتي گلرنگ اعطا شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری از بیرون انداختن شرکت توسعه و عمران کرمان توسط مردم منتشر شده که دست و پایش را گرفتند و از شرکت به بیرون پرتش کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی