Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان گمشده مشگین‌شهری بعد از ۱۲ سال دوری از خانواده امروز در استقبال گرم مردم روستای احمدآباد مشگین‌شهر به آغوش خانواده خود بازگشت. ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جوان گمشده مشگین‌شهری بعد از 12 سال دوری از خانواده امروز در استقبال گرم مردم روستای احمدآباد مشگین‌شهر به آغوش خانواده خود بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالار سلمانی جوان اهل روستای احمدآباد مشگین‌شهر آبان‌ماه سال 84 در یک میهمانی در شهر تهران گم شده و از خانواده‌‌اش جدا شد و امروز پس از 12 سال جدایی و دوری از خانواده به زادگاه خود بازگشت.

سالار کلاس دوم ابتدایی بود که برای خرید نان از خانه‌ای که در تهران میهمان آنها بودند خارج شده اما بعد از جست‌وجوهای مختلف هیچ اثر و سرنخی از این کودک پیدا نشد و 12 سال به دور از خانواده زندگی کرد.

در حال حاضر این جوان گمشده 20 ساله است و از بازگشت به آغوش خانواده بعد از سال‌ها دوری احساس خوشحالی دارد.

به گفته سالار در آن روزی که گم شده تا شب در خیابان‌ها گشته اما نتوانسته به خانه باز گردد و در نهایت سوار خودرویی شده و از کرج سر در می‌آورد و در آنجا توسط جوانی به کار گرفته می‌شود.

این جوان مشگین‌شهری در تمام این مدت در کرج مشغول بوده و تا چند روز قبل نیز همراه همان فرد در کارگاهی در کرج فعالیت می‌کرده است و در نهایت توسط یک مامور امنیتی که با یکی از دوستانش رابطه خویشاوندی داشته است توانسته خانواده خود را پیدا کند.

خانواده سالار که پس از 12 سال دوری از فرزندشان امروز او را در آغوش کشیده‌‌اند از رنج‌های سال‌های دوری از فرزند و تلاش‌های نافرجام برای پیدا کردن وی و خوشحالی از پیدا شدن فرزند سخن می‌گویند.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین حوادث ۱۴۰۲؛ از قتل مهرجویی تا بازگشت تتلو

همشهری آنلاین - حوادث: سال ۱۴۰۲ پر از حوادث تلخ و شیرین بود. از وقوع قتل های تلخ و دلخراش تا تلاش های قهرمانان برای نجات جان انسان‌ها. در این گزارش به ۱۰ مورد از مهم‌ترین خبرهای حوادثی سال ۱۴۰۲ می‌پردازیم.

شهادت شهید غیرت

اوایل اردیبهشت ماه فیلم کوتاهی در شبکه های اجتماعی پربازدید شد که در آن درگیری مرد جوانی با چند نفر از اوباش را نشان می‌داد. اوباش قصد مزاحمت برای دختر جوانی را داشتند که مرد جوان سررسید و در دفاع از دختر بی‌دفاع با آنها درگیر شد. در حالی که مرد جوان دست خالی بود دو شرور با ضربات چاقو او را به شدت مجروح کرده و در نهایت به قتل رساندند. با انتشار این فیلم معلوم شد که این حادثه ساعت ٢١ هشتم اردیبهشت در سبزوار اتفاق افتاده و جوان جانباخته حمیدرضا الداغی نام دارد. دفاع او از دختر بی‌دفاع سبب شد که به شهید غیرت مشهور شود و افراد مختلف به تجلیل از حرکت جوانمردانه او پرداختند. عامل اصلی این جنایت که جوانی سابقه دار بود مدتی بعد به قصاص محکوم و در نهایت با اجرای حکم پرونده شرارت هایش بسته شد.

پایان یک عمر فساد

شهروز سخنوری با نام مستعار الکس، مردی که با راه اندازی شبکه فساد دست کم ۸۰۰زن و دختر جوان را برای بهره کشی جنسی به خارج از کشور قاچاق کرده بود روز ۳۰ اردیبهشت امسال به اتهام افساد فی الارض به دار مجازات آویخته شد. او با همدستی مادرش شبکه‌ای گسترده‌ای در ایران و چند کشور خارجی ایجاد کرده و دختران جوان را به خارج از کشور منتقل می‌کرد و در قبال بهره کشی از آنها به درآمد سرشاری رسیده بود. سرانجام الکس به اتهام افساد فی‌الارض به اعدام و همچنین ۵ نفر دیگر از اعضای این باند نیز به تحمل ۱۵سال حبس محکوم شدند. ۳۰نفر دیگر که افراد فریب‌خورده باند بودند نیز به حبس محکوم شدند و این رای در دیوان عالی کشور نیز مهر تایید خورد و در نهایت الکس به دار مجازات آویخته شد.

حمله تروریستی به حرم شاهچراغ

حمله تروریستی به حرم شاهچراغ یکی دیگر از حوادث تلخ سال ۱۴۰۲ بود. در جریان این حمله که شامگاه ۲۲ مرداد اتفاق افتاد مردی مسلح با تیراندازی به سوی یکی از خادمان و یکی از محافظان حرم آنها را به شهادت رساند و ۷ نفر دیگر را نیز مجروح کرد. تروریست مسلح قصد داشت با ورود به حرم شمار بیشتری از زائران و خادمان را به شهادت برساند اما در صحن، ناگهان یکی از نیروهای خدماتی او را خلع سلاح کرد و به این ترتیب با حضور نیروهای امنیتی تروریست مسلح دستگیر شد. او تاجیک تبار و عضو گروهک تروریستی داعش بود و در ادامه اعلام شد که با انگیزه انتقام اعدام ۲ تروریستی که سال قبل به شاهچراغ حمله کرده بودند این حمله را رقم زده است.

قتل ۱۱ نفر توسط کلثوم

صبح شنبه ۱۱ شهریورماه امسال خبری در رسانه ها منتشر شد که نشان می‌داد زنی در مازندران دست به قتل‌های سریالی زده است. این زن ۵۶ ساله که کلثوم نام دارد اسرار جنایت‌هایش به دنبال مرگ مشکوک شوهر ۸۲ ساله اش فاش شد. نزدیکان این مرد تصور می‌کردند که او سکته کرده اما در ادامه معلوم شد که او به قتل رسیده است. کلثوم که در این سالها چندین مرتبه شوهر کرده بود در ادامه به قتل ۷ نفر از شوهرانش اعتراف کرد و گفت با انگیزه به دست آوردن پول آنها را مسموم کرده و جان شان را گرفته است اما در ادامه معلوم شد که او قربانیان بیشتری داشته و در نهایت نام ۱۱ مقتول در پرونده این قاتل سریالی به ثبت رسید.

تراژدی قتل داریوش مهرجویی و همسرش

۲۲ مهرماه‌ ۱۴۰۲ یکی از تکان دهنده ترین حوادث سال رقم خورد. داریوش مهرجویی کارگردان مشهور سینما و همسرش وحیده محمدی‌فر در خانه شان واقع در فردیس کرج به طرز فجیعی به قتل رسیدند. این خبر باورنکردنی ساعتی بعد از وقوع منتشر شد و جامعه را درشوکی عمیق فرو برد. از همان روز بود که تحقیقات پلیس در این باره آغاز شد. چند روز بعد از این جنایت بود که پلیس ۴ نفر ازجمله باغبان خانه مهرجویی را به اتهام دست داشتن در این جنایت دستگیر کرد. آنها در ادامه صحنه جنایت را بازسازی کرده و در نهایت محاکمه شدند. قضات دادگاه متهم ردیف اول را به اتهام قتل عمدی به قصاص محکوم کردند و ۳ متهم دیگر نیز به اتهام جرایمی مثل شروع به قتل و سرقت به حبس و شلاق محکوم شدند.

آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد

بامداد ۱۲آبان‌ماه امسال کمپ ترک اعتیادی در شهرستان لنگرود طعمه حریق شد و جان ۳۶مددجو را گرفت. این حادثه نیمه شب و زمانی که مددجویان خواب و درهای کمپ قفل بود اتفاق افتاد. هرچند ابتدا به نظر می‌رسید این آتش سوزی یک حادثه است؛ اما در بررسی‌های کارشناسی نشان داد که آتش سوزی عمدی است. تحقیقات در این باره چند روزی طول کشید تا اینکه در نهایت جوان ۲۸ ساله‌ای که یکی از مددجویان سابق این کمپ بود دستگیر شد و اعتراف کرد به دلیل اختلاف با مدیر کمپ آنجا را به آتش کشیده است. همچنین بررسی‌ها نشان داد درحالی‌که ظرفیت پذیرش این کمپ۳۰نفر بوده، ۴۹نفر در آنجا پذیرش شده بودند. از سوی دیگر مدیر کمپ که در بازداشت بود نیز در زندان به دلیل سکته جانش را از دست داد، با این وجود رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.

جنجال تتلو

یکی از پرونده‌های جنجالی امسال ماجرای بازگشت امیرحسین مقصودلو، معروف به تتلو است که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. او روز ۱۴ آذرماه امسال توسط پلیس ترکیه به اتهامی نامعلوم بازداشت شد و از طریق مرز بازرگان تحویل پلیس ایران شد. تا چند روز همه درباره او و اتهاماتش صحبت می‌کردند و عده ‌ای هشتگ اعدام تتلو را ایجاد کردند. در ادامه سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که این خواننده جنجالی پرونده‌های متعددی دارد که برای بعضی از پرونده‌هایش کیفرخواست صادر شده و رسیدگی به پرونده‌های دیگرش ادامه دارد. در ادامه تصاویری از محاکمه او در دادگاه انقلاب با حضور مادر و خواهرش منتشر شد و آنطور که اعلام شده قرار است در سال جدید به پرونده‌های متعدد او که هنوز جزئیات دقیق از آنها منتشر نشده رسیدگی شود.

حمله تروریستی کرمان

یکی از تلخ‌ترین حوادث سال روز ۱۳ دی ماه امسال در کرمان اتفاق افتاد. در جریان برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان ۲ انفجار تروریستی رخ داد که در مجموع باعث شهادت ۹۶ نفر شد و شمار زیادی از شرکت‌کنندگان در مراسم نیز مجروح شدند. اولین انفجار در فاصله حدود ۸۰۰ متری از گلزار شهدا اتفاق افتاد و بمبی که در یک کیف دستی در یک خودرو جاسازی شده بود منفجر شد و دومین انفجار حدود ۱۰ دقیقه بعد نیز کمی دورتر اتفاق افتاد و شمار زیادی از هموطنان مان را به خاک و خون کشید. یک روز پس از این جنایت داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت.

شلیک به هانی کرده

درگیری خونین بین دو گروه از اشرار در بهشت زهرا حادثه دیگری بود که افکار عمومی را برای چند روز درگیر خود کرد. روز ۱۹ دی ماه هانی کرده، شرور سابقه داری که بارها دستگیر و زندانی شده در حالی که برای شرکت در مراسم تدفین یکی از دوستانش به بهشت زهرا رفته بود از سوی شرور دیگری هدف گلوله قرار گرفت و به شدت مجروح شد. چند سال قبل هم او در حادثه مشابهی در جنوب تهران هدف ضربات چاقو قرار گرفته اما جان سالم به در برده بود. به دنبال حادثه تیراندازی در بهشت زهرا ضارب و دو نفر دیگر دستگیر شدند و مدتی بعد وقتی هانی کرده تحت مداوا قرار گرفت او نیز به زندان منتقل شد.

عملیات تلفنی برای نجات نوزاد

در میان خبرهای تلخ، خبر نجات نوزادی با راهنمای تلفنی کارشناس اورژانس یکی از خبرهای خوب بود. ماجرا از این قرار بود که نهم اسفند ماه امسال زنی در یکی از روستاهای بابل به دلیل بسته بودن راه مجبور شد نوزادش را در خانه به دنیا بیاورد؛ اما شرایط به گونه ای بود که برای نجات جان نوزاد نیاز به کمک اورژانس داشت. شوهر او با اورژانس تماس گرفت و همزمان با اعزام تکنسین‌ها، کارشناس اورژانس نیز به صورت تلفنی مرد را برای نجات فرزندش راهنمایی کرد. این کارشناس وظیفه شناس که معصومه مهرآور نام دارد در مدت حدود ۹ دقیقه توانست باراهنمایی اش جان نوزاد را نجات دهد. این اقدام بازتاب مثبت و گسترده ای داشت و کارشناس اورژانس بابل به یکی از قهرمانان سال تبدیل شد.

کد خبر 839826 برچسب‌ها داریوش مهرجویی تروریسم در ایران استان‌ کرمان هانی کرده داعش حرم شاهچراغ

دیگر خبرها

  • هفت سینی که سه سین آن گمشده
  • مهم‌ترین حوادث ۱۴۰۲؛ از قتل مهرجویی تا بازگشت تتلو
  • رد پراید سبز در پرونده قتل هولناک زن جوان
  • قتل آتشین زن گمشده قبل از مراجعه به مطب پزشک در تهران
  • آزمون هوش با جواب؛ فقط یه نابغه می تواند عدد گمشده را پیدا کند
  • ماجرای عجیب گم شدن نازگل/ درخواست خانواده دختر گمشده از رئیس قوه قضائیه
  • مبل ساز متقلب در اردبیل محکوم شد/ محکومیت ۲۶ میلیاردی طلافروش مشگین شهری
  • ۴ پرده از سرنوشت کودکان گمشده منافقین
  • زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند! کودک یک ساله یتیم شد
  • بازگشت ۵ زندانی جرائم غیر عمد به آغوش خانواده