Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@03:18:16 GMT

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۳۴۰۲۹

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای ورزش همگانی خراسان رضوی گفت: همایش بزرگ پیاده روی  صبح و نشاط  با حضور 200 هزار نفر از مردم شهر مشهد برگزار خواهد شد.

سید جواد حسینی افزود: این پیاده روی عمومی و خانوادگی روز جمعه  20 بهمن 96 هم زمان با شهرستان های مختلف استان، از میدان شریعتی به سمت پارک کوهسنگی مشهد انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: برای نخستین بار این پیاده روی به صورت ترکیبی با حضور هزار دوچرخه سوار در مشهد برگزار می شود.

رئیس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی هم گفت: همزمان با سراسر کشور مرحله مقدماتی المپیاد ورزش  همگانی با مشارکت 61 هزار و 950 نفر در سطح شهرستانهای استان در حال برگزاری است و مرحله نهایی مسابقات با حضور دو هزار و 400 نفر روز جمعه 26 بهمن 96 در مشهد برگزار می شود.

رضا آذریان خواستار همکاری و هماهنگی همه دستگاههای خدماتی، انتظامی و امنیتی برای برگزاری هرچه بهتر پیاده روی بزرگ و خانوادگی صبح و نشاط در مشهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد آلوده شد

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین ۲۴ ساعته شاخص کیفیت هوای مشهد با عدد ۱۳۷ نشان دهنده قرار داشتن هوا در شرایط «ناسالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۱۷۰ از شرایط ناسالم هوای این کلانشهر نشان دارد.

او با بیان اینکه کیفیت هوای چهار منطقه شهر مشهد اکنون در شرایط ناسالم برای تمامی افراد است، افزود: کیفیت هوا در ۱۹ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوا در شرایط سالم قرار دارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان ۵ نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان
  • ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا ظهر فردا در مشهد
  • ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا حوالی ظهر در مشهد
  • دفاع از حقوق ملت وظیفه همگانی است
  • ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر نوروزی وارد مشهد شدند
  • هوای مشهد آلوده شد
  •  توانمند سازی بیش از ۵ هزار مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی
  • نقش پررنگ ایسنا در اطلاع‌رسانی هفدهمین نمایشگاه قرآن مشهد
  • کاروان پیاده‌روی از خراسان تا قدس به اراک رسید
  • دستگیری عامل جنایت خانوادگی در خواب!