Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا طالبی مدیرعامل شرکت رایتل عصر امروز در شورای اداری خراسان جنوبی گفت:در بحث رومینگ روستایی،روستاهای دور افتاده استان  زیر پوشش رایتل قرار گرفته اند و تلاش شده است در بیرجند و خراسان جنوبی کیفیت مناسبی را ایجاد کنیم و امید است بتوانیم شاهد توسعه باشیم.

وی با اشاره به اقدامات در دستور کار در شهرستان های استان،افزود:در خصوص توسعه شهر حاجی آباد پیش از سال 97 تلاش خواهیم کرد تا سرویس کاملی را ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی گفت:در بخش استفاده حداکثری از سخت‌افزارها موفق شدیم برای مشترکان ایرانسل و همراه اول، 45 مگابایت روپوت در بیرجند داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت رایتل میزان سرمایه گذاری در رایتل خراسان جنوبی در دولت یازدهم را 5 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود:در این راستا به دلیل تمایل و علاقه مندی مردم استان به دیتا در تلاش هستیم این امر را توسعه دهیم.

وی گفت:سایت های ما در خراسان جنوبی جزء سایت های پردرآمد رایتل محسوب می شود.

انتهای پیام/غ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۳۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر استانی به خراسان جنوبی

 قناعت استاندار خراسان جنوبی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: در واقع ۹۰ درصد اعتبارات از این محل که در تعهد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوده، محقق شده است.

وی افزود: در راستای تامین کسری اعتبارات هزینه‌ای استان تاکنون تلاش‌های خوبی صورت گرفته و قول مساعدی مبنی بر اختصاص ۱۹۰ میلیارد ریال به استان داده شده است که طی روز‌های آینده حداقل با افزایش ۲ برابری این اعتبار ابلاغ خواهد شد.

قناعت بیان کرد: هرچند این اعتبارات مطلوب نیست ولی با پیگیری‌های انجام شده فاصله ما با نقطه مطلوب را بسیار کاهش می‌دهد.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: سند توسعه دانش‌بنیان استان پس از تصویب کارگروه اقتصادی، سال آینده در شورای برنامه‌ریزی و توسعه بررسی و برای تصویب به رأی گذاشته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی استان باید نهایت اهتمام و تلاش را برای جذب به موقع و سریعتر اعتبارات ابلاغی داشته باشند گفت: اعتبارات مصوب سفر‌های شهرستانی استاندار به منزله مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تلقی می‌شود.

قناعت تاکید کرد: دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در اولین جلسه سال آینده گزارشی از میزان حضور اعضای شورا را ارائه دهد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان در سال ۱۴۰۴ افزود: برنامه‌ریزی از چند ماه قبل آغاز شده و با توجه به اینکه برگزاری این کنگره در استان نیاز به ردیف بودجه‌ای دارد جزو اولین دستور کار‌های جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال آینده است.

وی همچنین گفت: پیگیری‌های خوبی درخصوص تسهیلات نهضت ملی مسکن از سمت استان انجام شده و سود آن از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافت.

مدیریت سوخت در استان مطلوب نیست

قناعت، موضوع سوخت را از دغدغه‌های مردم استان عنوان کرد و افزود: متاسفانه مدیریت سوخت در استان مطلوب نیست و جای تامل و بررسی دارد، چند بار تذکر گرفتند و امیدواریم در سال آینده با این تذکرات شاهد مدیریت درست و مطلوب سوخت باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پنج شهر خراسان جنوبی از جمله آرین شهر، طبس، قاین، نهبندان و بیرجند در وضعیت تنش آبی قرار دارند گفت: مهمترین مشکل کم آبی و تنش آبی را در شهر طبس داریم به گونه‌ای که وضعیت این شهر در حالت اضطراری است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: البته با توجه چندین سال خشکسالی متوالی در اکثر شهر‌ها و روستا‌های استان دچار مشکل کم آبی هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: موضوع سوخت در استان و صف‌های کیلومتری در جایگاه‌ها باید به شکل جدی تدبیر شود، چون با آبروی دولت بازی می‌کنند.

سلمان اسحاقی افزود: این روز‌ها تردد به استان زیاد شده، اگر رویه سوخت را در استان‌هایی همچون تهران، سمنان و خراسان رضوی بررسی کنیم مشاهده خواهیم کرد که با رویه خراسان جنوبی متفاوت است.

وی گفت: انتظار می‌رود متولیان مربوطه صف‌های کیلومتری کامیون‌ها را مدیریت کنند و نیاز است با ورود جدی به این حوزه، رویه‌های استان در این زمینه اصلاح و حتی مدیریت جابه‌جا شود.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار جلسه مشترک با بانک‌ها شد و گفت: در خراسان جنوبی قانون فراتر از قانون اجرا می‌شود و در زمینه سوخت و تسهیلات بانکی این موضوع بیشتر مشهود است.

وی نهضت ملی مسکن را یادگاری از دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: در این زمینه مردم برای دریافت تسهیلات با درصد بالا به مشکل خورده‌اند و باید به شکل جدی پیگیری شود.

اسحاقی تاکید کرد: مدیران کل استان باید برای چانه‌زنی بیشتر در روز‌های آخر سال به سازمان برنامه و بودجه بروند و جذب اعتبار را افزایش دهند حتی برای جذب نشدن اعتبارات هم باید برای مدیران مجازات مشخص شود.

گزارش نهایی وضعیت اعتبارات موضوع بند (ب) تبصره (۱۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۲، بررسی و تصویب مصوبات کارگروه زیربنایی توسعه روستایی عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست، بررسی و تصویب مصوبات کارگروه، اقتصادی اشتغال و سرمایه گذاری، بررسی تصویب هشت پروژه مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت ایران دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و گزارش آخرین وضعیت اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان امسال از دستور کار‌ها این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • توسعه خراسان جنوبی با کار جهادی و تیمی رقم می‌خورد
  • فعالیت بیش از ۸ هزار نفر در صندوق‌های خرد زنان
  • فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در خراسان جنوبی/ هواشناسی هشدار صادر کرد
  • هشدار سطح زرد هواشناسی خراسان جنوبی
  • آب مهمترین مشکل توسعه شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی
  • عضویت ۸۰۰۰ نفر در صندوق‌های خُرد روستایی خراسان جنوبی
  • لزوم تلاش برای کسب رتبه بهتر در حوزه صادرات
  • آغاز پویش چشم به راهیم در خراسان جنوبی
  • تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر استانی به خراسان جنوبی
  • اکثر شهرها و روستاهای خراسان جنوبی دچار مشکل کم‌آبی هستند